PANTHEON Enterprise

Odlično se prilagođava vašim poslovnim potrebama

PANTHEON Enterprise je poslovno informacioni sistem za brzo rastuća preduzeća, koja ulažu u stabilnost, napredne funkcionalnosti i prilagodljivost sistema. Širok spektar funkcionalnosti omogućava, da sistem koriste svi u preduzeću, od rukovodstva do nabavke i računovodstva, pored toga možete koristiti sve prednosti poslovne inteligencije (nadzorne ploče, analitiku, izvještaje, planiranje).

Uvijek u skladu sa zakonodavstvom

PANTHEON se redovno prilagođava – osvježava u skladu sa promjenama u zakonodavstvu (plate, porez na dohodak, PDV itd). Osvježavanje se vrši pri svim značajnim promjenama u zakonodavstvu. Sve promjene se preko interneta automatski prenose do korisnika – brzo i jednostavno!

Pregled poslovanja na vašem desktopu

U napredne verzije PANTHEON-a ugrađena je funkcionalna poslovna analitika koja omogućava pregled poslovanja nad svim nivoima poduzeća. Tako vodstvo poduzeća ima uvijek pregled nad svojim poslovanjem, ključne informacije nije potrebno tražiti na više mjesta.

Međunarodno poslovanje

PANTHEON je dostupan u različitim zakonodavnim i jezičkim lokalizacijama – preduzeća tako posluju u skladu sa zakonima stranih država, i za potrebe stranih radnika, program PANTHEON je preveden na lokalnom jeziku.

Dodatna rješenja

Zbog specifičnih potreba korisnika za PANTHEON je na raspolaganju veliki broj vertikalnih rješenja, koja razvija kako Datalab tako i neovisna partnerska preduzeća. Tako korisnici mogu nadograđivati i dopunjavati svoj PANTHEON specifičnim rješenjima.

Imate li neko pitanje za nas?

 
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Sa Pantheonom došlo je do optimiziranja poslovanja. Efikasnije se upravlja resursima. Bolja je kontrola kroz uvezanost poslovnih funkcija u jedinstven sistem bez obzira na lokaciju što dovodi do smanjenja grešaka i troškova.

BSI d.o.o.

PANTHEON Cloud

Uslugu PANTHEON Cloud nudimo u saradnji sa BH Telecomom, koji vjerno i sigurno pohranjuje vašu PANTHEON bazu podataka. Server je uvijek aktivan, stoga su Vam podaci dostupni 24/7.

Kako početi s upotrebom PANTHEON Enterprise-a?

Kontaktirajte nas

Nazovite naše savjetnike na broj (033) 652 101 101 ili pošaljite upit na prodaja@datalab.ba.

Testirajte program

Ispunite obrazac i tako počnite s upotrebom DEMO verzije.

Prijavite se na edukaciju

Provjerite predavanja koje za početnike priprema Datalab Akademija.

Cjenovnik programske opreme PANTHEON Enterprise

Fiskalizacija

PANTHEON je integrisan sa fiskalnim uređajima većine fiskalnih proizvođača.

Najam PANTHEON-a (Hosting)

Svi podaci koje unosite u program PANTHEON (npr. fakture, zalihe, računovodstvo, plaće, itd.) su pohranjeni u bazu podataka koja se obično nalazi na posebnom računaru – serveru. Server je uvijek aktivan, tako da su podaci uvijek dostupni, pored toga odgovarajući sigurnosni uvjeti na serveru sprečavaju gubitak podataka, prije svega izrada sigurnosne kopije te fizička i programska zaštita. PANTHEON Hosting plaćate u sklopu mjesečnog paušala i to uključuje upotrebu programa, zakonska ažuriranja, arhiviranje podataka i najam servera.

Više o PANTHEON Cloud-u

Kupovina PANTHEON-a

Ako se odlučite za kupovinu programa je isti namješten na vašem računaru/serveru, u tom slučaju sami se brinete za redovne nadogradnje programa na nove verzije i za arhiviranje podatkaka. Iznos kupovine podmirujete jednokratnim iznosom, program prelazi u vaše vlasništvo, jednom godišnje se obračunava paušal za osvježavanje programa.

Nazovite (033) 652 101

Nazovite naše savjetnike i zajedno odaberite najbolje rješenje za za optimizaciju poslovnih procesa u vašem preduzeću!

X