Blagajnička rješenja

PANTHEON Retail je grupa rješenja, koja će vam olakšati rad u maloprodaji. Omogućava pregled izdanih računa, pripremu podataka za zaključak blagajne i ostale osnovne blagajničke naloge.

U trgovini

Vođenje prometa po svim mogućim kriterijima, jednostavan nadzor nad radom blagajnika, blagajna može raditi samostalno ili u mreži i nudi neograničene mogućnosti za akcije i popuste.

Funkcionalnosti

U ugostiteljstvu

3D prikaz lokala za preglednije vođenje prometa po stolovima, kontrola kvaliteta osoblja, istovremeno prijatan za korištenje. Priključivanje spoljnih uređaja, vođenje Happy Hour cjenovnika, te mnogo više.

Funkcionalnosti

U uslužnoj djelatnosti

Namijenjen podršci i vođenju svih vrsta uslužnih djelatnosti, od frizerskih salona, cvjećarni i raznih medicinskih do masažnih salona, wellness-a i slično; ukratko svih, koje se temelje na radu sa krajnjim kupcima.

Funkcionalnosti

Razgovarajte s našim konsultantima.

Više informacija za jednostavnije donošenje odluke

Cjenovnik programske opreme PANTHEON Retail

* RT je dopuna osnovnim verzijama PANTHEONa, od licence RE dalje, kada postoji potreba, da se poveže POS blagajna u širi informacioni sistem. Licenca RT nije samostalna i potrebno je da se kombinuje s PANTHEON RE/SE/ME/MF.

Fiskalizacija

PANTHEON je integrisan sa fiskalnim uređajima većine fiskalnih proizvođača.

Najam PANTHEON-a (Hosting)

Svi podaci koje unosite u program PANTHEON (npr. fakture, zalihe, računovodstvo, plaće, itd.) su pohranjeni u bazu podataka koja se obično nalazi na posebnom računaru – serveru. Server je uvijek aktivan, tako da su podaci uvijek dostupni, pored toga odgovarajući sigurnosni uvjeti na serveru sprečavaju gubitak podataka, prije svega izrada sigurnosne kopije te fizička i programska zaštita. PANTHEON Hosting plaćate u sklopu mjesečnog paušala i to uključuje upotrebu programa, zakonska ažuriranja, arhiviranje podataka i najam servera.

Više o PANTHEON Cloud-u

Kupovina PANTHEON-a

Ako se odlučite za kupovinu programa je isti namješten na vašem računaru/serveru, u tom slučaju sami se brinete za redovne nadogradnje programa na nove verzije i za arhiviranje podatkaka. Iznos kupovine podmirujete jednokratnim iznosom, program prelazi u vaše vlasništvo, jednom godišnje se obračunava paušal za osvježavanje programa.

Razgovarajmo o tome kako pojednostaviti vaše poslovanje.

X