— DATALAB BLOG —

Stručni tekstovi za uspješno poslovanje

U današnjem svijetu važi da kada imaš informaciju, imaš moć. Ekipa Datalaba svoje znanje dijeli s vama. Korisni savjeti, novosti u zakonodavstvu, primjeri iz prakse, poslovna rješenja za mala, velika i internacionalna preduzeća, novosti i događaji iz Datalabovih krugova i mnogo toga još…

Marketing je sve – zašto to kažemo?

Trajanje čitanja: 4 min

U nastojanju da realiziraju vlastitu poslovnu strategiju, pojedine poslovne organizacije smatraju da su njihovi produkti i/ili usluge korisni za sve tržišne aktere. Pri tome, poduzetnici obično „zaborave“ da izvrše adekvatnu segmentaciju tržišta i ulože finansijske resurse u (vlastite) promotivne aktivnosti, kako bi zadovoljili sve tržišne potrebe za koje su kreirali produkte/usluge. Da, marketing je sve. Zašto?

Pročitajte više ...

Previše izbora – izazov savremenog poslovanja

Trajanje čitanja: 4 min

Poslovanje u 21. stoljeću pruža brojne mogućnosti. Jedna od mogućnosti i izazov savremenog poslovanja jeste sve veća primjena ICT alata, koji nam pomažu da izaberemo adekvatne produkte i usluge za zadovoljavanje vlastitih (poslovnih i/ili potrošačkih) potreba. Ova prednost za mnoge klijente (kupce, korisnike, potrošače) predstavlja određeni „problem“ – kako izvršiti odgovarajući izbor u mnoštvu „sličnih“ ponuda? „Previše“ izbora trebalo bi da je osnovna prednost savremenog poslovanja, ali ovo postaje sve više „opterećenje“ za brojne tržišne aktere. Zašto?

Pročitajte više ...

Kako bolje upoznati lojalnog kupca?

Trajanje čitanja: 8 min

Lojalan ste kupac, ali bez obzira što redovno posjećujete maloprodajni objekat prodavca uočavate da to nema neku posebnu vrijednost i značaj za maloprodajno osoblje. U većini BH maloprodajnih objekata ne postoji navika ili poslovna praksa da se sa lojalnim kupcem ostvari dugoročan poslovni odnos.

Pročitajte više ...

Strateško odlučivanje: proaktivan pristup u ostvarenju poslovne vizije

Trajanje čitanja: 8 min

Mnoge organizacije, unutar pojedine branše, imaju zajedničke karakteristike, ali ono što ih suštinski, bitno, razlikuje jeste poslovna vizija i strateški pristup u njenom uspješnom ostvarenju. Ostvarenje vizije pred donosioce strateških odluka postavlja brojne izazove. Kako pristupiti strateškom odlučivanju, zašto izabrati proaktivan pristup upravljanju promjenama…

Pročitajte više ...

Menadžment: od upravljanja poslovanjem do uspješnog poslovanja

Trajanje čitanja: 9 min

Savremeni uslovi privređivanja podrazumijevaju kontinuirane promjene, te tako menadžment u ovim uslovima zahtijeva kontinuirano prilagođavanje, u teroiji i praksi, novonastaloj situaciji. U kojoj mjeri je menaždment samo funkcija upravljanja, a u kojoj mjeri je menadžment formula uspješnog poslovanja, cilj je razrade ovog teksta i pokušaj da se pronađu odgovori na neka od aktuelnih pitanja razmatranih u trenutnim tržišnim okolnostima.

Pročitajte više ...

Zašto je potrebno inovirati produkte?

Trajanje čitanja: 9 min

Liderska pozicija na tržištu, trebala bi značiti da se, u poslovnoj organizaciji, posebna pažnja posvećuje inovacijama poslovnih procesa i produkata. Na inoviranju poslovnih procesa i produkata, poslovne organizacije trebaju graditi vlastitu, lidersku, poziciju za tržištu.

Pročitajte više ...

Net-working i tržišno djelovanje

Trajanje čitanja: 9 min

Poslovno umrežavanje (eng. Business networking) je društveno-ekonomska aktivnost u kojoj se poslovni ljudi istih interesa okupljaju, dijele ideje i poslovno djeluju. Poslovna mreža je ista kao i svaka druga društvena mreža koja okuplja ljude oko zajedničke teme i cilja, a to je bolje poslovanje.

Pročitajte više ...

Ljudske ideje i socijalne mreže u holističkom pristupu marketing konceptu organizacije

Trajanje čitanja: 10 min

Od trenutka kada sam završila prethodni članak, razmišljam šta i kako da, prema planu mjesečnih aktivnosti, slijedeće zapišem. Naravno da inspiracija ne dolazi sama od sebe. Naravno da oni koji se AKTIVNO bave INTELEKTUALNIM „kapitalom“ imaju i trenutke „krize“ i „blokade“, toliko da se zapitaju: Da li je inspiracija „presušila“? …baš kao i „ Da li je to –to?“.

Pročitajte više ...

Budite u toku. Primajte obavijesti sa Datalab bloga na Vašu email adresu.

Prijavite se na naš newsletter

* obavezna polja
X