,

Poslovni program u cloudu: 7 glavnih prednosti

15 feb 2023

Još uvijek sumnjate u cloud? Onda je ovaj blog za vas jer u njemu navodimo sedam ključnih prednosti koje donosi poslovni program u cloudu.

Praktična i isplativa tehnologija u cloud-u mijenja gotovo svaku industriju i postaje sve nužnija. Hoće li budućnost zaista biti samo u cloud-u? Iako pomisao na usvajanje nove tehnologije može biti zastrašujuća – pogotovo ako svoje poslovanje vodite samo na tradicionalnom sistemu temeljenom na lokalnom serveru – prelazak na cloud nije tako težak i zastrašujući kao što možda mislite. Uzmite u obzir bezbrojne prednosti koje mijenjaju vaše poslovanje na bolje i jedinstvene su za cloud, i dobit ćete prilično uvjerljiv argument zašto je cloud pravi izbor…

Šta je cloud?

Prije nego što se posvetimo prednostima softvera u cloudu, pogledajmo na brzinu šta je zapravo cloud.

Sama tehnologija u cloudu odnosi se na pružanje računalnih usluga putem interneta. Kada se nešto pohranjuje, obrađuje ili odrađuje u cloudu, to jednostavno znači da se događa negdje na serveru, a vi tome pristupate povezani na internet, a ne lokalno na svom uređaju ili disku. Kao rezultat toga, cloud eliminira početne troškove i izazove povezane s implementacijom, održavanjem i ažuriranjem vaše vlastite IT infrastrukture.

Usluge u cloudu dolaze u različitim oblicima, od osnovnog pohranjivanja podataka i umreženih rješenja do složenih aplikacija strojnog učenja i umjetne inteligencije. Neki uobičajeni primjeri usluga u cloudu s kojima ste vjerojatno susreti uključuju Gmail, Microsoft Office 365 (SharePoint) i OneDrive.

U osnovi, bilo koja usluga koja ne zahtijeva da fizički sjedite za računarom koje sadrži potrebne podatke, može se pružiti putem clouda. Ovo također uključuje ERP poslovni softver.

Prednosti koje donosi poslovni program u cloudu

1. Pristup programskoj opremi za poslovanje u stvarnom vremenu

Ovo je posebno korisno za preduzeća s uredima ili trgovinama na više lokacija ili računovodstvene usluge s mnogo stranaka, jer svima omogućuje pristup istom sistemu i razmjenu podataka u stvarnom vremenu. Također otvara sve vrste mogućnosti rada na daljinu, dajući vam fleksibilnost za pristup informacijama i obavljanje administrativnih zadataka bilo kada i bilo gdje.

2. Smanjeni troškovi održavanja

S tradicionalnim poslovnim sistemima na lokalnim serverima povezani su i troškovi. Osim većih početnih troškova instalacije, u obzir se moraju uzeti i troškovi servera, hardvera te održavanja. Često ćete morati surađivati ​​s vanjskim pružateljem IT usluga za održavanje ili implementaciju nadogradnji sistema.

Poslovni program u cloud-u obično je puno isplativiji, i kratkoročno i dugoročno. Za razliku od serverskih sistema, poslovni program u cloudu ne zahtijeva značajna početna ulaganja u hardver, jer je pružatelj odgovoran za troškove implementacije, održavanja i nadogradnje. Lakše je i planiranje budžeta budući da nema skrivenih troškova kod odabira pretplatničkog licenčnog modela, već samo mjesečni najam softvera.

3. Jednostavna prilagodljivost; kako vaše poslovanje raste, program raste s njim

Tehnološke potrebe se mijenjaju kako preduzeće raste. Sistem koji je danas prikladan možda neće biti prikladan za nekoliko godina, stoga je važno razmišljati o svim potrebnim aspektima poslovanja u budućnosti.

Sa softverom u cloudu ne morate trošiti puno vremena na ponovnu izgradnju infrastrukture kao što biste to učinili s tradicionalnim sistemom. Umjesto toga, programska oprema u cloud-u nudi veću skalabilnost te na postojeće rješenje možete jednostavno dodati nove funkcionalnosti ili povezati sve sisteme. Na primjer, API Web Services, pružaju informacijske resurse iz različitih ssistema, online trgovine itd.

Bez obzira na to otvarate li novu poslovnicu, dodajete više korisnika ili širite poslovanje na web, softver u cloudu neprimjetno raste s vašom praksom, što ga čini idealnom opcijom za ambiciozne kompanije s budućim planovima za proširenje.

4. Automatska ažuriranja smanjuju vrijeme prekida rada

Kod programske opreme na lokalnim serverima potrebno je redovito se brinuti o ažuriranju softvera. Često ažuriranja mogu oduzeti dosta vremena, a svaki zastoj može potencijalno utjecati na poslovanje ili čak možete propustiti zakonski potrebno ažuriranje. Dok lokalni sistemi zahtijevaju da ručno instalirate najnoviju verziju programa, programska oprema u cloud-u nudi automatske nadogradnje koje su dizajnirane kako bi se smanjile smetnje i osigurale neometano poslovanje u skladu sa zakonom. To osigurava da vaša kompanija uvijek ima pristup najnovijim funkcionalnostima i nadogradnjama bez ometanja vaših svakodnevnih procesa.

5. Sigurnosne kopije osiguravaju neprekinuto poslovanje

Rješenje za sigurnosno kopiranje je bitno kada radite s velikom količinom osjetljivih podataka. Razmotrimo, na primjer, kvar sistema, računalni virus ili prirodnu katastrofu. Uz sigurnosnu kopiju, možete sigurno vratiti svoj sistem u prethodno stanje uz minimalne ometanje vaših svakodnevnih procesa.

Poslovni program u cloudu izvrstan je u tom pogledu. Sigurnosne kopije redovito se automatski kreiraju i pohranjuju na drugo lokaciji, čime se smanjuje rizik od gubitka podataka.

6. Veća sigurnost podataka

Uobičajena zabluda je da bi prelazak na cloud mogao ugroziti sigurnost podataka. Na prvi pogled, ova zabrinutost je razumljiva – uostalom, ako se vaš sistem upravljanja poslovanjem temelji na internetu, razumljivo je da bi vaši podaci bili ranjiviji na kibernetičke napade nego što bi bili na vašim lokalnim uređajima i serverima .

U stvarnosti je poslovni program u cloudu sigurniji od lokalnih rješenja. Kibernetska ​​​​sigurnost je složena i stalno se razvija, tako da će se većina preduzeća boriti da ostane ispred današnjih prijetnji. Pružatelji softvera u cloudu preuzimaju odgovornost za upravljanje sigurnošću korištenjem niza snažnih tehnologija za usklađivanje s općeprihvaćenim sigurnosnim standardima i smanjenje rizika od ugrožavanja podataka.

Datalab BH u saradnji s BH Telekomom pohranjuje vaše podatke u data centru gdje su osigurani svi odgovarajući sigurnosni i tehnički uslovi.

7. Jednostavna integracija

Dobar poslovni program u cloudu nudi širok raspon moćnih funkcionalnosti. Međutim, budući da je svaki posao poseban, s vremena na vrijeme je potrebna i fleksibilnost i dodavanje specifičnih funkcionalnosti vašem sistemu. S rješenjima (kao što je PANTHEON API) koja neprimjetno povezuju vaše poslovanje u jedno rješenje.

Time imate dostupne sve alate koji su vam potrebni za vođenje poslovanja na svoj način. Cloud vam omogućuje jednostavno postavljanje novih integracija prema vašim poslovnim potrebama. U Datalabu nudimo nekoliko integracija vodećih svjetskih ponuđača softvera (povezivanje s online trgovinom, npr. Shopify, integracija s bankama…).

Ako ste spremni saznati više o tome kako bi vam prelazak na cloud mogao pomoći u transformaciji vašeg poslovanja, kontaktirajte nas i pomoći ćemo vam odgovoriti na sva vaša pitanja.

Pošaljite nam e-mail na godigital@datalab.ba ili nas nazovite na 033 652 101.

 

Ne propustite poduzetničke vijesti i savjete

Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.

X