, , , ,

Učinkovito računovodstvo uz PANTHEON Workflow

14 jan 2020

Datalab BH organizuje 29.1. 2020. u Sarajevu konferenciju pod nazivom “Dan PANTHEON računovođa“. Događaj je prvenstveno namijenjen predstavnicima računovodstvenih agencija  i zaposlenim u finansijsko-računovodstvenim odjelima preduzeća kao i svim zainteresovanim za digitalizaciju i optimizaciju poslovnih procesa.

Sa stručnjacima za pojedine oblasti kao i PANTHEON konsultantima razgovarat ćemo o alatima za digitalizaciju i automatizaciju računovodstva, računovodstvenim trendovima i izazovima struke kao i zakonskim izmjenama. U sklopu događaja bit će organizovan i okrugli sto na temu: “Digitalizacija, računovodstveni trendovi i glavni izazovi 2020. te budućnost računovodstva” koji će moderirati prof. dr. Željko Šain.

Poseban naglasak će biti na PANTHEON uslugama za ePoslovanje (PANTHEON Workflow, eDokumentacija, Sigurnosna kopija, eKnjiženje) koje do krajnjih korisnika pružamo u saradnji sa našim partnerom kompanijom BH Telecom, ujedno i generalnim sponzorom konferencije. Na konferenciji pored predavanja, očekuju vas demonstracijske radionice kao i mnogi primjeri iz prakse. Tim povodom, obavili smo intervju sa jednim od predavača  na temu “Učinkovito računovodstvo uz PANTHEON Workflow“.

Predavač: Sead Baljeta

PANTHEON konsultant, Datalab BH

U računovodstvu se često borimo sa stalnim provjerama da nešto nismo zaboravili u određenom procesu. Na primjer, kada šaljemo opomene, moramo razmišljati kome ćemo poslati opomenu te kada je opomena već poslana kome smo je već poslali. S druge strane, na primjer, prilikom provjere obračuna PDV-a moramo ručno provjeriti vrijednosti u glavnoj knjizi, zatim moramo provjeriti neknjižene račune, utvrdivši koliko ih je knjiženih i slično. Posebno je teško s procesima koje ne radimo često ili koji su naizgled jednostavni, ali koji s druge strane oduzimaju puno vremena a koje bismo  mogli provesti za druge zadatke. Pravo rješenje za to je PANTHEON Workflow.


Šta preduzeća dobijaju uvođenjem PANTHEON WORKFLOW-a i šta omogućava učinkovito računovodstvo?

PANTHEON Workflow vam omogućava prije svega bolji nadzor nad procesima u preduzeću ili računovodstvenom servisu/odjelu, zatim niže troškove učenja poslovnih procesa i upotrebe PANTHEON-a od strane zaposlenih. Omogućen vam je jednostavniji i brži pristup do podataka a što je najvažnije maksimalno koristite svoje vrijeme te vam je na taj način poboljšana produktivnost. Imate mogućnost za bespapirno potvrđivanje dokumenata i automatsku dodjelu zadataka do odgovornih osoba. Napomenuo bih da vam također pruža opciju da podesite automatsku obavijest iz PANTHEON-a preko e-pošte ili statusa pokrenutih zadataka.

Koje procese u PANTHEON-u optimiziramo s PANTHEON WORKFLOW-om?

Praktično nema procesa, koji se ne može sa PANTHEON Workflow-om optimizirati. U računovodstvenim servisima, možete početi odmah sa korištenjem PANTHEON Workflow-a za:

Zajedno s našim korisnicima možemo kreirati PANTHEON Workflow da optimiziraju bilo koji poslovni proces.

DAN PANTHEON RAČUNOVOĐA 2020

Digitalizacija računovodstva u praksi, novosti u PANTHEON-u, zakonske novosti!

Prijava

 

Koji su obično glavni razlozi za uvođenje PANTHEON Workflow-a i koje primjere optimizacije nam možete navesti kod vaših korisnika?

Za PANTHEON Workflow se u odlučuju kompanije koje žele da unaprijede procese, imaju bolju kontrolu nad svim poslovima i koje žele da svojim uposlenicima omoguće brže i efektnije  obavljanja zadatka odn. svoju kompanije približe digitalnoj transformaciji. Za primjer ću uzeti jedan odjel računovodstva koji je opterećen svakodnevnim objavljivanjem bankovnih izvoda. Trošili su 3 sata dnevno ili 720 sati godišnje na ovaj naizgled jednostavan zadatak, što je apsolutno previše. Razmatrali su radikalnu promjenu i dogovorili mogućnost optimizacije sa nama. Nakon što smo zajednički pripremili specifikaciju procesa i željene izmjene, uveli smo PANTHEON poslovni proces za knjiženje bankovnih izvoda.

Koje konkretne pozitivne rezultate je to doprinijelo u svakodnevnom radu zaposlenih?

Korištenje PANTHEON Workflow-a je pokazalo odlične rezlultate. Ono što mogu reći, da im se rad smanjio sa 3 sata dnevno na 1 sat. Jako su zadovoljni rezultatom i sada smo u procesu dogovora optimizacije i za ostale njima ključne procese.

Gdje preduzeća mogu dobiti više informacija o PANTHEON Workflow-u i da li je besplatan?

Svakako preporučujem prisustvovanje događaju “Dan PANTHEON računovođa”, gdje ćemo razgovarati o svim efektima uvođenja PANTHEON Workflow-a. Pored pomenutog primjera, predstavit ću vam i ostale korisne primjere iz prakse korištenja PANTHEON Workflow-a. Između ostalog, pokazat ću vam PANTHEON Workflow za zaključak godine koji nam se  bliži.

Za kraj ću još dodati bitnu informaciju da je Workflow u PANTHEON uključen u sve licence i BESPLATAN je! U slučaju da klijent traži kreiranje PANTHEON Workflow za specifične potrebe u poslovanju tada se plaća. U svakom slučaju, uvođenje PANTHEON Workflow-a  trebate posmatrati kao povrat investicije, a ne kao trošak, što se pokazalo i kod naših klijenata kroz automatizovane procese.


Ukoliko biste željeli razgovarati kako možemo optimizirati poslovne procese i u vašem preduzeću, čekamo vaš upit na pomoc@datalab.ba

 

Ne propustite poduzetničke vijesti i savjete

Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.

X