, , ,

Kako optimizirati rad između računovodstvenog servisa i klijenta

22 sep 2020

Ovaj put dotaknut ćemo se teme saradnje između poduzetnika i računovođa. Ključ uspjeha u računovodstvenom bizinisu definitivno je specijalizacija i ponuda dodane vrijednosti koja prevazilazi rutinske računovodstvene zadatke.

U svom radu, računovodstvene agencije i kompanije susreću se s velikim količinama dokumentacije i podataka važnih za uspješno poslovanje.

Uz sav ovaj rad s podacima s raznim poduzetnicima i organizacijama, kako pružiti bolji računovodstveni savjet? Korištenjem modernih tehnologija elektronskog poslovanja možemo optimizirati, pojednostaviti i, na kraju, ali ne manje važno, smanjiti broj grešaka.

PANTHEON Web Light – Pouzdano online rješenje za jednostavno upravljanje 

Važno je da poduzetnik određene rutinske zadatke obavlja samostalno. Najčešći zadaci su izdavanje i primanje računa, skladištenje, izdavanje putnih naloga i praćenje evidencije radnog vremena. Također je važno da svaki poduzetnik u svakom trenutku može pristupiti pregledu i analizi poslovanja. Poduzetnicima za upravljanje poslovnim procesima i razmjenu dokumenata sa računovođama savjetujemo rješenje PANTHEON Web Light, koje nudi potpunu integraciju s računovodstvenim programom PANTHEON.

Koje su ključne prednosti korištenja PANTHEON Web Light?

Dokumenti i podaci kojima se upravlja centralno

PANTHEON u oblaku integracijom programa PANTHEON Web Light omogućava mnogo lakšu razmjenu podataka, kako unutar kompanije, tako i sa računovodstvenim servisom. Svi podaci i dokumenti priloženi kao slika ili skenirani dokument odmah su dostupni knjigovođi, a fizički prijenos i ručno prepisivanje primljenih računa su eliminirani.

Mobilnost

Ako provodite puno vremena na terenu, tada je rješenje PANTHEON Web Light jedini pravi izbor. PANTHEON Web Light pristupa poslovnim podacima bilo gdje i bilo kada - bez obzira koji uređaj koristite. Na taj ćete način uvijek biti u toku sa najnovijim dokumentima i stanjem poslovanja.

Potpuna kontrola nad poslovanjem

Sami poduzetnici unose i druge poslovne podatke - putne naloge, evidenciju radnog vremena - prenose u plate bez kopiranja iz Excela. Cijelom svom poslovanju možete pristupiti bilo gdje, bilo kada, čak i bez računovođe.

Sigurnost

Svi vaši podaci bit će pohranjeni u Telekomovoj Cloud bazi podataka. Ovim su obezbijeđeni svi zakonski zahtjevi po pitanju sigurnosti. Malo je ljudi svjesno da su podaci u oblaku mnogo sigurniji nego ako ih pohranjujete na lični računar ili server u kompaniji.

Jednostavnost korištenja

Program je jednostavan za upotrebu bez prethodnog poznavanja računovodstva. To ne zahtijeva da uložite vrijeme u učenje rada s PANTHEON Web Lightom, već samo instalirate program i počnete ga koristiti.

Cijena

PANTHEON Web Light omogućava niske mjesečne troškove najma licence. Koristeći ga, poduzetnici izbjegavaju visoke početne troškove korištenja. Program takođe nudi redovne nadogradnje u skladu sa zakonskim promjenama.

Ako imate bilo kakvih pitanja ili želite da vam lično predstavimo saradnju između PANTHEON Cloud-a i PANTHEON Web Light-a, rezervirajte individualni sastanak.

Rado ćemo vam pomoći i nagraditi vas provizijom za svakog preporučenog novog korisnika.

Ne propustite poduzetničke vijesti i savjete

Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.

X