Osvježavanje i održavanje PANTHEON-a

Poslovno-informacioni sistem je živ organizam koji se mijenja i prilagođava. Vanjski uvjeti (npr. promjene zakonodavstva) zahtijevaju nove verzije programske opreme, dok su dodatne promjene i poboljšanja posljedica vlastitog razvoja i napretka informacionog sistema koje ga čine još boljim, funkcionalnijim, stabilnijim i efikasnijim. Istovremeno se mijenja i tehnologija koja je osnova informacionog sistema.

Osvježavanje

Zbog svega navedenog potrebno je nadograđivati program sa novim verzijama. Na nadogradnju imate pravo, ukoliko imate sklopljen ugovor o nadogradnji odnosno ugovor o osvježavanju. Osvježavanje, osim kod PANTHEON Hostinga, nije uključeno u cijenu licence.

Nadogradnje za PANTHEON izlaze svaka tri mjeseca. Nadogradnju možete uraditi sami, a možete i prepustiti vašoj podršci – ovlaštenim partnerima, ili Datalabu.

Cijena za osvježavanje PANTHEON-a  zavisi od broja i tipa licenci, koji korisnik ima i računa se kao određeni procenat vrijednosti pridobijenih licenci. Način izračuna cijene o osvježavanju zavisi od ugovora.


Održavanje

Pojam održavanje podrazumjeva sve aktivnosti, koje su potrebne za pravilan rad programa, jer obuhvata pomoć za podešavanje, nadogradnju i migraciju, opštu podršku pri upotrebi programa i slično. Isto tako nudimo i više paketa podrške i održavanja s kojim dobijate i dodatne pogodnosti.


Postupak nadogradnje

1. korak – Identifikacija

Pri pokretanju nadogradnje PANTHEON pošalje mrežnom serveru podatke koja verzija je instalirana.
Korisnici mogu da imaju različitu frekvenciju nadogradnje, tako da korisnik A osvježava svoju programsku opremu svaki mjesec, korisnik B je vratio prethodnu verziju, a korisnik C je posljednji put svoju aplikaciju osvježio prije šest mjeseci.
PANTHEON ne šalje na mrežni server nijedan drugi podatak osim sistemskih podataka o instaliranoj programskoj opremi. Tajna korisničkih poslovnih podataka je prilikom nadogradnje zagarantovana!
b

2. korak – Posredovanje registracijskih kodova i spisak promjena

Mrežni server iz posredovanih podataka o podešenim verzijama kod korisnika sastavi spisak promjena koje su potrebne korisniku za podešavanje novih verzija.

Ukoliko je korisnik dobio nove licence (npr. povećanje broja korisnika, trajanje ugovora o nadogradnji ili novi moduli ili promjene licencnih modela), mrežni server izračuna nove šifre autorizacija i pošalje ih u PANTHEON.

3. korak – Prenos promjena

PANTHEON na osnovu spiska promjena zahteva od servera prenos novih verzija programa i postavi ih na direktorijum za nadogradnju na lokalnom serveru, koje će se zatim instalirati na korisničke računare u preduzeću.

S obzirom na to, da server zna koje verzije korisnik ima instalirane, ne prenosi kompletnu nadogradnju od prve verzije nadalje, već samo spisak promjena, koje su relevantne za korisnika i verziju koju trenutno ima instaliranu. Tako umjesto prenošenja približno 60 MB podataka, potrebno je prenijeti u prosjeku oko 10 MB podataka. Korisnikovi troškovi nadogradnje su na taj način znatno manji.

4. korak – Ažuriranje baze podataka

PANTHEON nakon prenosa novih verzija, pokreće nadogradnju strukture podataka. Za vrijeme nadogradnje popravlja strukturu baze podataka, ažurira oblike ispisa i postupaka, koji su snimljeni na SQL serveru

5. korak – Instaliranje na korisničke računare

Obično je više računara u preduzeću na kojima se pokreće PANTHEON. Kako bi se izbjegla nadogradnja kod svakog korisnika posebno, PANTHEON kod svog pokretanja provjeri da li su na raspolaganju nove verzije i automatski promjeni verziju kod svakog korisnika.

Tako je administrator informacionog sistema rasterećen, a upravljanje novim verzijama centralizovano. Administrator zna da nadogradnjom sistema sa svog računara istovremeno nadograđuje sve računare u preduzeću.

 

 

 

Ugovor o nadogradnji Cijene usluga

Više informacija

Za sve dodatne informacije i pitanja pozovite nas na (033) 652 101 ili nam pišite na
prodaja@datalab.ba