, ,

Pozitivno korisničko iskustvo kao osnovni cilj

7 okt 2020

Pomoć i savjet

Često se nađete u situaciji da vam je pomoć prilikom korištenja software-a prijeko potrebna, kako za neke svakodnevne stvari kao što su izdavanje računa i fiskalizacija, do stvari koje radite jednom godišnje naprimjer završni obračun u finansijama, a nemate kome da se obratite. U takvim situacijama, naš USD odjel kao partner za podršku se stavlja na raspolaganje klijentu kako savjetodavno, tako i radom na konkretnim zahtjevima i problemima skupa sa klijentom. Naš osnovni cilj je zadovoljan klijent, a kvalitetna ERP podrška je ključ za postizanje istog.

Kvalitetna podrška 24/7

Kao PANTHEON korisnik možete uvijek računati na adekvatno vrijeme odziva na vaš zahtjev i isporuku rješenja za vašu prijavu. Naš odjel podrške se stavlja na raspolaganje klijentima radnim danima u periodu do 9 -17h, a u iznimnim situacijama i u skladu sa dogovorom sa klijentom, rad se obavlja noću ili vikendima, odnosno mi se prilagođavamo dinamici i radu klijenta (npr. imamo korisnike koji rade do 00:00 svaki dan, tako da je redovne aktivnosti nemoguće zbilja provesti u dnevnom periodu, obzirom na visoku frekvenciju klijenata). U odjelu podrške prijave osciliraju od trivijalnih do izuzetno zahtjevnih prijava, koje traže dublju analizu senior konsultanta ili specijaliste. Svaki dan se susrećemo sa novim izazovima, što nas motiviše da naše znanje i kompetencije konstantno nadograđujemo.

Posebno smo se fokusirali na online podršku tokom COVID19 pandemije i trudimo se obezbijediti nesmetano odvijanje poslovnih procesa, kako USD-a tako i procesa kod klijenata. Pritom mislim na implementacije koje su bile tek na 50% izvršenja kada nas je zadesila pandemija. Brigu o porodicama kući, smo proširili i na brigu o korisnicima, online savjetovanje i sl.

Partner za podršku nije tu samo kada imate problem

Podrška vam nije potrebna samo u kriznim situacijama i kada imate problem, tada je možda čak već i kasno. Mi zajedno sa vama brinemo o budućnosti vašeg poslovanja i to blagovremeno. Kvalitetan i edukovan partner za podršku vam je uvijek na raspolaganju za savjet o uvođenju naprednih tehnologija i rješenja u vaše poslovanje.  Partner za podršku vam pomaže pri digitalizaciji poslovanja i stoji vam na raspolaganju za savjet pri odabiru i implementaciji eServisa kao i drugih digitalnih rješenja. Uz kvalitetnog partnera za podršku, korisnik se u potpunosti može posvetiti svom poslovanju i biti siguran da ima na raspolaganju najnaprednija rješenja.

Tim koji aktivno brine o PANTHEON korisnicima svaki dan

Naš tim čini sedam konsultanata, a skoroj budućnosti će nam se pridružiti još jedan član. USD tim za podršku je u doba pandemije organiziran da uvijek jedan dio ekipe radi od kuće, a drugi dio iz kancelarije. Tu smo za vas.

 

Melisa Ališa: Vođa Podrške I Certificirani računovođa I 10 godina iskustva u pružanju podrške krajnijm korisnicima I Specijalist za modul Roba i Finansije.

 

 

Edin Bijedić: Specijalista za modul Proizvodnja, Kadrovi i Plate I Blizu 10 godina iskustva u pružanju podrške krajnijm korisnicima i savjetovanju.

 

 

Goran Lukić: Konsultant za modul Roba I Višegodišnje iskustvo u radu sa PANTHEON-om.

 

 

Fikreta Hamzagić: Senior konsultant za modul Roba, Kadrovi i Plate I 12 godina iskustva u pružanju podrške krajnijm korisnicima i savjetovanju.

 

 

Amira Hajdarević: Certificirani računovođa I Konsultant za modul Finansije uz veliko iskustvo u implementaciji PANTHEON-a u računovodstvenim servisima.

 

 

Emir Hasanović: IT specijalista i vođa modula System, eBussiness i Zeus I Iako je manje od godinu dana dio našeg tima, naši korisnici su ga već prepoznali kao kvalitetnog konsultanta uz česte pohvale za profesionalan rad i susretljivost.

 

Sead Baljeta: Konsultant za modul Roba I Izuzetno proaktivan sa izraženim sposobnostima analize I Član našeg tima blizu godinu dana.

 

Posebno smo ponosni na pozitivno korisničko iskustvo.

Veliko je zadovoljstvo biti aktivna podrška pozitivnih poslovnih promjena odnosno digitalne transformacije u mnogim preduzećima. Najveće priznanje našeg rada i kvaliteta su svakako preporuke naših usluga od jednog korisnika prema drugom.

Ne propustite poduzetničke vijesti i savjete

Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.

X