Podsjetnik – PANTHEON korisničke strane i čemu one služe?

20 okt 2016

Ako pogledamo poslovni svijet, upotrebu softvera kao ispomoć poslovanju, vrlo lako dolazimo do situacija i problema koji usporavaju rad, stavljaju napor na zaposlene te u konačnici smanjuju produktivnost. Zaposleni se moraju brinuti, popravljati i ulagati svoj trud kako bi u konačnici riješili problem i nastavili svoje poslovanje i ispunili radne zadatke. Na internetu se može pronaći masa informacija, stranica i podataka koji se mogu ticati problema ali i ne. Međutim, problem nastaje kada je potrebno naći prave informacije i prave odgovore u moru tih informacija koje su obično nerelevantne za nas.

Moje skromno znanje i iskustvo sa PANTHEONom omogućilo mi je da i sam iskoristim benefite PANTHEON zajednice i uvjerim se, kako je pored korisničkih stranica veoma potrebna i prava podrška spremna da da odgovore na, i ona malo, jednostavnija pitanja. Naime, u potrazi za rješenjem pri uvozu podataka unutar PANTHEON, konkretno stalnih sredstava, našao sam se u malo reći nezavidnoj poziciji. Preuzeo sam urnek po kojem se vrši uvoz, popunio i prilagodio isti mojim potrebama. Međutim, PANTHEON je uporno odbijao da izvrši operaciju uvoza. Proveo sam tako već nekoliko mukotrpnih sati, kriveći PANTHEON, pregledavajući greške i tragajući po Excel datoteci u čudu, jer sam, po svojoj procjeni sve popunio kako treba. Tragajući tako za rješenjem, naišao sam na korisničke stranice, tačnije, priručnik koji u detalje objašnjiva svu proceduru uvoza. Međutim, nestrpljivost je učinila svoje, te u potrazi za preciznijim informacijama nastavio sam svoju potragu.  Naišao sam na forum. Na forumu su postojalo već par tema koji su parcijalno odgovorile na moje pitanje. Moja samovoljna personalizacija Excel datoteke bila je kriva za PANTHEONovo odbijanje uvoza. Da sam samo malo bolje obratio pažnju, do ovoga ne bi došlo. Sretan da sam pronašao rješenje, i ispravio sve nedostatke za koje sam sam kriv, sa osmijehom sam pokušao opet. Na, moje iznenađenje PANTHEON je i dalje odbijao uvoz datoteke. U tom momentu, odlučio sam da kontaktiram podršku za PANTHEON. Osobe iz podrške su izrazito bile susretljive, objasnile mi način popunjavanja i uvoza podataka. Ispostavilo se, da opet nisam pročitao sve šta je pisalo u opširnom vodiču. Efikasnom pomoći sam riješio svoj problem, čije rješenje je bilo tako jednostavno, a ja sam svojim djelovanjem učinio tako komplikovanim.

Datalab, već duži niz godina razvija svoje korisničke stranice, konstantno obogaćujući ih sadržajem i mogućnostima gradeći na taj način zajednicu korisnika koji sa ponosom mogu reći da su korisnici PANTHEON programskog rješenja.

Korisničkim stranicama možete putem linka www.usersite.datalab.eu ili iz PANTHEONa. Poželjno je da prvu prijavu izvršite iz PANTHEONa kako bi imali pristup informacijama namijenjenim PANTHEON korisnicima.

PANTHEON korisničke strane

Vrijednim, mukotrpnim i konstantnim radom tima ljudi koji se krije iza korisničkih stranica, na raspolaganju se nalaze mnoštvo pisanih i video uputstava, enciklopedija, kao i forum a kojem možete komunicirati sa ostalim PANTHEON korisnicima i konsultantima za različite oblasti PANTHEONa.

PANTHEON zajednica broji 48.426 korisnika, a taj broj konstantno raste. Pridružite nam se! Skinite demo verziju i započnite svoje PANTHEON iskustvo.

Korisničke stranice su duboko integrisane sa PANTHEONom, tako da u svakom momentu možete pristupiti relevantnim sadržajima i uputstvima. To je očito, budući da se pri samom pokretanju programa pojavljuje lista zadnjih forum tema, novosti ali i video uputstava, koji objašnjavaju šta je to izmijenjeno i poboljšano u zadnjoj nadogradnji programskog rješenja.
U svakom momentu, bilo gdje da se nalazite unutar PANTHEONa, klikom na ikonicu upitnika, PANTHEON će vas preusmjeriti na relevantnu stranicu, opširnog i robusnog vodiča za PANTHEON.

Ono što nije očito, a što uveliko govori o dubokoj integriranosti korisničkih stranica i PANTHEONa, govori da PANTHEON sa korisničkih stranica povlači različite informacije o firmama, kao što je PIB u šifrarniku subjekta, kursne liste, statističke podatke i sl. Na ovaj način, omogućeno vam je efikasnije poslovanje i ugodniji rad u PANTHEONu.

Da li ste znali da možete predložiti izmjene i poboljšanja unutar PANTHEONA, te glasati za one za koje mislite da je potrebno implementirati unutar PANTHEONa?

Podrška

Za one trenutke, kada jednostavno nemate vremena ili snage za rješavanje nastalog problema, uvijek se možete obratiti podršci. Postoje tri oblika podrške za PANTHEON korisnike. Besplatna podrška koja se ogleda u besplatnim pisanim i video uputstvima, kao i forumom. Možete jednostavno i bespatno pristupiti mnoštvu materijala, ali i postavljati pitanja na forumu kako PANTHEON korisnicima, tako i konsultantima iz Datalaba ali i monoštva partnerskih firmi.

Kada je problem toliko veliki, a vaši vremenski resursi ograničeni, uvijek možete kontaktirati Datalab ili partnere i iskoristiti opciju naplativa podrške. Samo jedan klik vas dijeli od zahtjeva prema profesionalnoj podršci, koja će vam u svakom momentu odgovoriti na najkomplikovanija pitanja, riješiti najkomplikovanije probleme koji su vam se desili tokom rada. Grupa konsultanata vam stoje na raspolaganju i za sva ostala pitanja koja mogu usporavati vaš efikasan rad.

Vrijeme je novac
Nemojte gubiti novac! Uz našu podršku osigurajte da se fokusirate na one stvari koje su bitne.

Naravno, podršci možete pristupiti jednostavnim klikom unutar PANTHEONa. Nakon što vaš zahtjev bude zaprimljen, konsultant zadužen za onu oblast oko koje je vam je potrebna pomoć će pristupiti vašem računaru po potrebi i riješiti problem koji vas muči. Veoma zgodna opcija koja vam štedi vrijeme ali i novac, omogućavajući vam da se fokusirate na vaše radne zadatke i ono što je bitno za vašu organizaciju. Podršku možete kontaktirati i putem telefona ili helpdesk stranica.

Naravno, ne možemo zaboraviti ni Datalab Akademiju koja za cilj ima da kroz ponudu edukativnih programa popuni sve nedostatke u znanju korisnika, te učini zajednicu kako efikasnijom tako i produktivnijom u upotrebi programskog rješenja PANTHEON. Pored online edukacija, možete kupiti i video snimke te na taj način dodatno obogatiti vlastito znanje. Edukacije su formirane tako da pored onih sa osnovnim znanjem korištenja PANTHEONa, ponudi i napredne edukacije za one koji žele još više da ulože u svoje obrazovanje i poboljšaju kako svoju efikasnost tako i konkuretnost na tržištu rada.

Pomoć, informacije i forum

U želji da korisničke stranice budu vaše mjesto za potragu informacijama, Datalab je pored pomoći, obogatio i omogućio svim korisnicima učešće i dvosmjernu komunikaciju na stranicama. Uputstva su veoma korisna, bilo da se radi o detaljnim pisanim ili video uputstvima, međutim, svjesni da mnogi korisnici ne preferiraju ovakav vid rješavanja problema, omogućen je pristup forumu, koji nudi različit set alata, mogućnosti te otvara nove vidike, kako nama u Datalabu, tako i korisnicima. Razmjenjivanje mišljenja, problema, rješenja, zapažanja u zajednici ali i samom PANTHEONu, ima svoje centralno mjesto. Moramo napomenuti, da naši konsultanti iz različitih oblasti aktivno učestvuju u radu foruma, na taj način nudeći najrelevantnije informacije i pomoć korisnicima.

Aktivnim učestvovanjem na forumu, vi ne pomažete samo sebi, već i nama skrećete pažnju na eventualne probleme te u konačnici činite PANTHEON programsko rješenje boljim ali i zajednicu PANTHEON korisnika bogatijom.

Nismo zaboravili ni na one koji imaju poduzetničkog duha, te smo napravili malu poduzetničku enciklopediju koja je puna znanja, iskustava kao i pozitivnih pristupa poslu. Ova mala riznica znanja pomoći će vam da proaktivno odgovorite na potrebe poslovanja, omogućavajući vam da iskoristite potencijal poslovnog svijeta, pozitivnih poslovnih praksi i prustupabilo da se radi o finansijama, računovodstvu, prodaji, menadžmentu, marketingu ali i upravljanjem zaposlenima. Sigurni smo da će te naći neku zanimljivost, savjet koja će vam olakšati poslovanje i proširiti vidike unutar biznis svijeta.

Nadam se da je moje iskustvo i sama zajednica PANTHEON korisnika uticala na vas. U narednim blogovima, još više ćemo se približiti izvanrednim ljudima koji stoje iza Datalaba, te vam donijeti iskustvo kako je to raditi sa korisnicima iz perspektive člana Datalab podrške, kao i Datalab Akademije.

Na kraju nam preostaje, da vas pozovemo da se pridružite PANTHEON zajednici, iskoristite besplatne resurse, koje vam mi iz Datalaba stavljamo na raspolaganje, te pozovete vaše prijatelje i poslovne partnere da zavire u naš mali svijet i ono što bi PANTHEON mogao pružiti njima.

Ne propustite poduzetničke vijesti i savjete

Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.

X