Koliko Vam vremena i IT resursa zapravo štedi ERP software?

18 jan 2017

ERP software integriše poslovanje različitih dijelova kompanije u jednu cjelinu. On nam omogućava da upravljamo svim poslovnim procesima – od plana do kontrole – u kompaniji. Tako smo sigurni da imamo ključne informacije u pravo vrijeme, što je nerijetko od ključnog značaja kod donošenja strateških odluka.

Pored značaja za menadžment, ERP software ima i svoju važnu ulogu u operativi. On rad zaposlenih čini efikasnijim. Posljedično, ERP software štedi nam resurse i vrijeme. Pogledajmo na konkretnim primjerima uštede vremena i resursa IT-ija.

1. Integrisani finansijski podaci

Kada zahtjevate finansijski izvještaj i dobijete više verzija izvještaja iz različitih odjela postavlja se pitanje šta onda? Da li uposliti novog čovjeka ili postojećem uposleniku povećati obim posla. Finansije šalju svoje podatke, prodaja dostavlja svoje i svako drugo odjeljenje jednako tako. Puno je posla za analitičara ili suradnika iz IT odjela dok sve ove izvještaje objedini u jedan finalni izvještaj koji će pokazati jedino ispravno stanje. ERP software sam objedinjuje sve podatke i generiše traženi izvještaj sa svim podacima o finansijskom poslovanju kompanije, koje ste zahtijevali bez potrebe da imamo čovjeka koji će za izradu istih potrošiti sate vremena, koje plaćate.

Detaljno o izvještajima

ZEUS izvještaj u četiri koraka

2. Integrisani nalozi kupaca

ERP software prati od naloga kupca do završetka kompletnog procesa, što znači da se isti aktivira unosom narudžbe kupca i ostaje aktivan sve dok se roba ne isporuči kupcu i finansije ne potvrde da je novac zaista na računu. Na ovaj način kompanija može veoma lako pratiti cijeli proces izvršenja naloga i svakako ga iskoristiti dalje za koordinaciju procesa proizvodnje sa stanjima u magacinima. To može i ukoliko imamo više lokacija koje su fizički odvojene.  U slučaju da nemamo ERP rješenje u večini slučajeva analitičar ili suradnik u IT odjelu moraju svaki dan kontrolisati sve naloge kupaca te na istim mijenjati statuse u skladu sa pristiglim informacijama ili razmjenjuju nalog između dvije različite aplikacije što svakako oduzima mnogo vremena.

 

Detaljno o narudžbama kupca

3. Standardizacija i ubrzanje procesa proizvodnje

Sve kompanije koje se bave proizvodnjom,a posebno one koje otkupljuju druge kompanije i integrišu ih u svoje poslovni sistem, u dosta slučajeva otkrivaju da se za isti proizvod koriste različite metode izrade. Utrošak materijala i sama evidencija proizvodnje se opet mora raditi sa dvije ili više aplikacija ili moramo uposliti saradnika iz IT odjela da radi export fajlova ili da ručno ispisuje fajlove za razmjenu. U nekim kompanijama se stvaraju i dodatni troškovi upravo zbog rada koji je potreban da bismo imali tačna stanja. Sa ERP software-om dobijaju se standardizirane metode automatizacije nekih procesa proizvodnje što u velikoj mjeri štedi vrijeme, povećava produktivnost i smanjuje broj neophodne radne snage.

Detaljno o jednostavnoj proizvodnji

Detaljno o proizdodnji s terminiranjem

Detaljno o MT proizvodnji

4. Smanjenje lagera

ERP softwarečini da procesi u proizvodnji prolaze bez situacija koje nam stvaraju probleme i svakako unapređuje vidljivost procesa izvršenja naloga unutar kompanije. Ovo nam omogućuje da sa jedne strane smanjimo lager sirovina koje koristimo u procesu proizvodnje a sa druge strane smanjuje lager gotovih proizvoda u definisanim skladištima. Opet na ovaj način izbjegavamo potrebu za angažmanom IT osobe koja bi u slučaju da nemamo ERP rješenje morala obezbijediti razmjenu ispravnih podataka putem više aplikacija ili pješke putem sirove obrade podataka.

Detaljno o pregledu zalihe

Detaljno o trenutnim zalihama – Lager lista

5. Standardizacija informacija o ljudskim resursima

Posebno je bitno naglasiti i ovu stavku za kompanije koje imaju više poslovnih jedinica kako mogu na lakši način pratitiinformacije o utrošenom vremenu kao i lakše komunikacirati sa uposlenima. Zamislite samo situaciju da dobijete 8 izvještaja iz 8 poslovnih jedinica, a isti se sastoje od više podvrsta izvještaja i pokazuju sve relavantne podatke o uposlenicima. IT osoba ili analitičar će potrošiti mnogo vremena na izradu finalnog izvještaja koji može biti upotrijebljen kao validan. Isti je moguće dobiti iz ERP software-a na zahtjev.

Detaljno o personalnoj mapi

Detaljnije o PANTHEON funkcionalostima pogledajte na Korisničkim stranicama u obliku pisanih ili video uputstava.

Za više informacija kontaktirajte nas na 033 652 101 ili pišite na prodaja@datalab.ba.

Na kraju bih zaključio, osnovna vodilja razmatranja kupovine ERP rješenja treba biti da se implementacijom rješenja ostvari direktna ušteda radnog vremena, ubrzaju poslovni procesi, obezbijedi pristup podacima na upit, automatizuju proizvodni procesi, utvrde stalna realna stanja na skladištima i u poslovnim jedinicama, lakše upravlja logistikom, kompletno knjigovodstvo se automatizuje te da se ostvari finansijska ušteda. Na prezentiran način uposlenici IT odjela nema potrebe da se više bave objedinjavanjem više različitih izvještaja ili razmjenom podataka između više aplikacija kako bi kreirali redovne izvještaje.

 

Budite u toku. Primajte obavijesti sa Datalab bloga na Vašu email adresu.

Prijavite se na naš newsletter

<!– Begin MailChimp Signup Form –> <link href=”//cdn-images.mailchimp.com/embedcode/classic-10_7.css” rel=”stylesheet” type=”text/css”> <style type=”text/css”> #mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; } /* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block. We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */ </style> <div id=”mc_embed_signup”> <form action=”//datalab.us14.list-manage.com/subscribe/post?u=852a7dba9567731c630c4ea6a&id=bb6e8906c8” method=”post” id=”mc-embedded-subscribe-form” name=”mc-embedded-subscribe-form” class=”validate” target=”_blank” novalidate> <div id=”mc_embed_signup_scroll”> <div class=”indicates-required”><span class=”asterisk”>*</span> obavezna polja</div> <div class=”mc-field-group”> <label for=”mce-EMAIL”>E-mail <span class=”asterisk”>*</span> </label> <input type=”email” value=” name=”EMAIL” class=”required email” id=”mce-EMAIL”> </div> <div class=”mc-field-group”> <label for=”mce-IME”>Ime <span class=”asterisk”>*</span> </label> <input type=”text” value=” name=”IME” class=”required” id=”mce-IME”> </div> <div class=”mc-field-group”> <label for=”mce-PREZIME”>Prezime <span class=”asterisk”>*</span> </label> <input type=”text” value=” name=”PREZIME” class=”required” id=”mce-PREZIME”> </div> <div id=”mce-responses” class=”clear”> <div class=”response” id=”mce-error-response” style=”display:none”></div> <div class=”response” id=”mce-success-response” style=”display:none”></div> </div> <!– real people should not fill this in and expect good things – do not remove this or risk form bot signups–> <div style=”position: absolute; left: -5000px;” aria-hidden=”true”><input type=”text” name=”b_852a7dba9567731c630c4ea6a_bb6e8906c8” tabindex=”-1” value=”></div> <div class=”clear”><input type=”submit” value=”Prijava” name=”subscribe” id=”mc-embedded-subscribe” class=”button”></div> </div> </form> </div> <script type='text/javascript’ src='//s3.amazonaws.com/downloads.mailchimp.com/js/mc-validate.js’></script><script type='text/javascript’>(function($) {window.fnames = new Array(); window.ftypes = new Array();fnames[0]='EMAIL’;ftypes[0]=’email’;fnames[1]='IME’;ftypes[1]='text’;fnames[2]='PREZIME’;ftypes[2]='text’;}(jQuery));var $mcj = jQuery.noConflict(true);</script> <!–End mc_embed_signup–>

Ne propustite poduzetničke vijesti i savjete

Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.

X