,

Dostupnost poslovnih podataka kao imperativ savremenog poslovanja

31 aug 2022

Današnje okolnosti u poslovanju zahtijevaju drukčiji pristup od onog koji je vladao do prije samo nekoliko godina. Radno vrijeme od 9-17h određivalo je da se posao odradi u zadanom okviru, a mailovi su mogli i pričekati „do sutra”. Radno mjesto je bilo fiksno, uostalom, kao i većina telefona. Čak i kada je u drugom desetljeću novog milenija počela ekspanzija mobilnih telefona i prijenosnih uređaja, poslovna rješenja nisu bila dovoljno prilagođena kako bi se prenosila s jednog mjesta na drugo, pa smo i dalje bili vezani za svoj radni stol, kada bismo željeli izdati račun, provjeriti stanje u banci ili pogledati dospjela potraživanja.

Danas, u post-covid eri, mnogo se toga promijenilo, a prije svega filozofija i pristup poslovanju. Shvatili smo da posao nije samo u uredu, već da su ljudi nositelji posla i da je posao vezan za njih. Zato je potrebno prilagoditi poslovno okruženje svugdje gdje ljudi borave – bez obzira je li to ured, kuća, hotel ili kafić. I proizvođači poslovnih rješenja su prilagodili svoja rješenja i ubacili ih u naše nerazdvojne pomagače – mobilne telefone. Ovo je vrlo važno za mikro i mala preduzeća, koje nemaju veliki broj administrativnih radnika i računovođa koji bi im izvlačili izvještaje, vršili plaćanje ili izdavali račune. Zaposlenici, pa i sam direktor su često na terenu, a pristup bazi podataka i online rad im je neophodan kako bi poslovanje uopće funkcioniralo.

83% menadžera ističe da im je bitan pregled podataka u realnom vremenu
54% tržišnih lidera traga za novim ERP tehnologijama

 

Princip je sljedeći – baza podataka se nalazi na serveru, koji može biti u cloudu ili on premise, a bazi se pristupa putem mobilnog uređaja ili laptopa, s bilo kog mjesta u bilo koje vrijeme. Dobar primjer jednog cloud rješenja je PANTHEON Web Light.

Putem PANTHEON Web Light-a možete izdavati račune, a nije vam potreban dodatan hardver – možete koristiti laptop ili printer koji već imate.

PANTHEON Web Light može biti korišten kao samostalno rješenje ili kao produžena ruka PANTHEON ERP rješenja, za pristupanje i brzi pregled bazi podataka i dokumentima u preduzeću. Posebno je prikladan za računovodstvene servise koji koriste PANTHEON, odnosno za njihove stranke jer se kroz oba programa pristupa istoj bazi a svi podaci se automatski sinhroniziraju.

Neke od funkcionalnosti koje izdvajaju PANTHEON Web Light od sličnih rješenja su:

  • evidencija radnog vremena
  • online zakazivanje termina
  • pristup bilansu uspjeha na klik
  • unos ulaznih računa slikanjem ili skeniranjem

Korisnički interfejs je prilagođen Android mobilnim telefonima i Windows tabletima i računarima, vrlo je intuitivan i lak za upotrebu. Nema komplicirane implementacija, već se programu pristupa putem Google Chrome preglednika.

Iskoristite priliku i isprobajte PANTHEON Web Light potpuno besplatno i upoznajte sve prednosti online poslovanja.

 

 

Ne propustite poduzetničke vijesti i savjete

Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.

X