033 652 101prodaja@datalab.ba

PANTHEON users 87660

social ikonasocial ikonasocial ikona
social ikonasocial ikonasocial ikona
BIH
  • SLO
  • HR
  • EN
  • MK
  • RS
  • AL
  • ME
  • BG
  • KS
PANTHEON
  • Rješenja
    • Vaša industrija
      • Veleprodaja
      • Veterina
      • Proizvodnja
      • Računovodstveni servis
      • Maloprodaja
      • Javni sektor
      • Usluge
      • Pravo
    • PANTHEON Granule
      • PANTHEON Granule
      • Granula Kadrovi
      • Granula Putni nalozi
      • Granula Dokumenti i zadaci
      • Granula Nadzorna ploča
      • Granula B2B naručivanje
      • Granula Inventura osnovnih sredstava
      • Granula Inventura skladišta
      • Granula Servis na terenu
    • ePoslovanje
      • ePoslovanje
      • PANTHEON DMS
        • eProces
        • eDokumentacija
        • eKnjiženje (OCR)
      • Sigurnosna kopija
      • PANTHEON Cloud
  • Cijene
    • Cjenovnik PANTHEON licenci
    • Pregled funkcionalnosti
    • Cjenovnik usluga i podrške
    • Cjenovnik dodatnih usluga
    • Preporučite PANTHEON
  • Partneri
    • Certificirani PANTHEON stručnjaci
    • Premium partneri
    • Partneri
    • Developer partneri
  • Baza znanja
    • Blog
    • Webinari, video snimci
    • Priručnici
    • PANTHEON edukacije
  • Centar za podršku
    • Implementacija
    • Besplatni materijal
    • Edukacije
    • Često postavljena pitanja
  • Priče korisnika
  • Bosna i Hercegovina
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Македонија
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • Crna Gora
    • БГ
  • Search
  • Menu Menu
  • Rješenja
    • Vaša industrija
      • Veleprodaja
      • Veterina
      • Proizvodnja
      • Računovodstveni servis
      • Maloprodaja
      • Javni sektor
      • Usluge
      • Pravo
    • PANTHEON Granule
      • PANTHEON Granule
      • Granula Kadrovi
      • Granula Putni nalozi
      • Granula Dokumenti i zadaci
      • Granula Nadzorna ploča
      • Granula B2B naručivanje
      • Granula Inventura osnovnih sredstava
      • Granula Inventura skladišta
      • Granula Servis na terenu
    • ePoslovanje
      • ePoslovanje
      • PANTHEON DMS
        • eProces
        • eDokumentacija
        • eKnjiženje (OCR)
      • Sigurnosna kopija
      • PANTHEON Cloud
    • NOVO! Online poslovni program PANTHEON Web Light SAMO 15,33 € mjesečno!PANTHEON Web

      ePoslovanje
      PANTHEON DMS
      PANTHEON eProceseDokumentacijaeKnjiženje
      Sigurnosna kopija
      eObavijesti
      PANTHEON Cloud
  • Cijene
    • Cjenovnik PANTHEON licenci
    • Pregled funkcionalnosti
    • Cjenovnik usluga i podrške
    • Cjenovnik dodatnih usluga
    • Preporučite PANTHEON
    • Iskoristite alate za digitalizaciju poslovanja!

      PANTHEON DMS - JEDNOSTAVNO UPRAVLJANJE S DOKUMENTIMA

      Trebate pomoć pri izboru ili više informacija? Kontaktirajte nas.

      033 652 101prodaja@datalab.ba
  • Partneri
    • Certificirani PANTHEON stručnjaci
    • Premium partneri
    • Partneri
    • Developer partneri
    • Prilagodite PANTHEON svojim potrebama.

      Pogledajte vertikalna (dodatna) rješenja

      Želite postati naš partner? Pošaljite nam obavijest ili nas telefonski kontaktirajte.

      033 652 101prodaja@datalab.ba
  • Baza znanja
    • Blog
    • Webinari, video snimci
    • Priručnici
    • PANTHEON edukacije
    • 1002 Obrazac i Nove platne liste

      Aktualne zakonske izmjene u računovodstvu – tema PANTHEON konferencije

      Pročitajte

      Želite li da obradimo još neku od tema?

      033 652 101marketing@datalab.ba
  • Centar za podršku
    • Implementacija
    • Besplatni materijal
    • Edukacije
    • Često postavljena pitanja
    • Podrška na daljinu

      Kontaktirajte PANTHEON konsultanta putem remote poziva.

      Pozovite konsultanta

      Trebate više informacija o našim rješenjima?

      033 652 101prodaja@datalab.ba
  • Priče korisnika
  • Bosna i Hercegovina
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Македонија
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • Crna Gora
    • БГ
  • Search
  • Menu Menu

Cijene i funkcionalnosti PANTHEON licenci

  • Cjenovnik PANTHEON licenci
  • Pregled funkcionalnosti
  • Cjenovnik usluga i podrške
  • Cjenovnik dodatnih usluga

PANTHEON funkcionalnosti – Napredna kadrovska evidencija

Posebna pažnja u PANTHEON-u posvećena je upravljanju kadrovima, koji su često zapostavljeno područje poslovne informatike. Jezgru predstavlja personalna mapa radnika. U tom smislu, možemo voditi različitu evidenciju radnika, rezidenata ili nerezidenata, bez obzira na to jesu li oni zaposleni redovito, honorarno, studenti, pripravnici ili bivši zaposlenici.

Za svakog zaposlenika sastavljamo personalnu mapu, gdje unosimo njihove osobne podatke i podatke o članovima obitelji, podatke o ranijim radnim odnosima, gradimo historiju kretanja radnika u preduzeću, prikupljamo podatke o stažu, beneficiranom radnom stažu, dodatku za minuli rad, historiji odsustva zaposlenog i drugim izostancima, informacije o odmoru za pojedinu godinu, doktorskom pregledu i drugim obaveznim podacima u skladu sa Zakonom o zaštiti na radu, podacima o školskoj spremi i obuci te povezanim troškovima.

U modul Kadrovi predstavljen je specifičan skup podataka o plati zaposlenih, podaci o obaveznom i dobrovoljnom mirovinskom osiguranju uključujući evidenciju plaćanja, članstva u sindikatu i evidencija plaćanja članstva te radni sati zaposlenog – podaci koji se kasnije koriste u programu.

Za potrebe zapošljavanja, postoji modul koji omogućava praćenje oglasa za radna mjesta. Na oglase se javljaju kandidati koji, u skladu sa GDPR-om, mogu ostati u bazi kao osobe koje traže posao, za buduća otvorena radna mjesta. Na osnovi intervjua radimo ocjenjivanje i izbor odgovarajućeg kandidata. Nakon toga se ovi podaci lako prenose u personalnu mapu. Mehanizam autorizacija garantira da osobni podaci o zaposlenicima ostaju povjerljivi.

Poslovni program PANTHEON je usklađen sa GDPR – om

Osobni podaci su osigurani u skladu sa GDPR-om. Pristup povjerljivim podacima onemogućava se autorizacijskim mehanizmom. Također možemo upravljati i pratiti različite saglasnosti zaposlenika i kandidata sa upozorenjima o pokretanju i brisanju preko WF-a.

Napredna kadrovska evidencija uključuje:

  • kadrovsku evidenciju (JMBG, lični podaci, prebivalište, itd.),
  • praćenje podataka o članovima obitelji, honorarnom radu i radu na ugovor o djelu, studentima, pripravnicima, radnim dozvolama, različitih iskaznica,
  • Modul za klasifikaciju radnih mjesta,
  • praćenje dopusta (izračun, ispisi, historija) prema formuli za izračun dopusta ili unosom (razina preduzeća, radnog mjesta, radnika) i ispis potrebnih odluka,
  • praćenje različitih izostanaka sa posla, npr. bolnički, studijski dopust… (kalendar, tablica, ispis),
  • praćenje radnog vremena i integracija sa registrom vremena (Špica, 4pot),
  • podatke o zdravstvenom stanju zaposlenika,
  • VZD (praćenje ispita, korištenje zaštitnih sredstava, arhiva dokumentacije zaposlenika)
  • obveze za osnovna sredstva,
  • izračun dopusta i izrada ispisa o dopustima,
  • slanje šifriranih odluka o godišnjem odmoru na e-mail adresu zaposlenika i izvoz u mapu
  • vođenje evidencije o kreditima, ovrhama, potporama (alimentacija/uzdržavanje),
  • zakonski šifranti (standardna klasifikacija zanimanja, stepen obrazovanja …),
  • upozoravanje na događaje (npr. rođendan zaposlenika, raskid ugovora, liječnički pregled, VZD),
  • ispise (standardni ispisi, izrada vlastitih ispisa),
  • izvoz podataka za pripremu povezanih dokumenata (MS Word i Open office Write),
  • uvoz šifranata putem WEB portala (formula za dopust po KP, tarifnih – platnih razreda, državnih praznika radnih mjesta za GE licencu)
  • nadzorne ploče,
  • slanje u Dokumentaciju,
  • zapošljavanje:
    • raspisivanje natječaja za slobodna radna mjesta (interno, WWW),
    • praćenje slobodnih radnih mjesta,
    • upravljanje kandidatima i uvoz Europass CV-a,
    • kalendar intervjua,
    • ispisi (poziv na razgovor, obavijest o odabranosti/neodabranosti),
    • slanje e-mail obavijesti svim kandidatima istovremeno.
Detaljnije o kadrovima - Korisničke stranice

Uključeno u licence

SVE FUNKCIONALNOSTI
X
  • ePoslovanje

    Poslujte brže, fleksibilnije i lakše - poslujte elektronski. Digitalizirajte svoje poslovanje pomoću PANTHEON-a i usluga ePoslovanja.

    Pročitajte više

    Datalab BH d.o.o.
    Vilsonovo šetalište 10
    71000 Sarajevo

    033 652 101 prodaja@datalab.ba
    social ikonasocial ikonasocial ikona

    PODRŠKA

    • Partneri
    • Često postavljena pitanja

    PREDUZEĆE

    • O preduzeću
    • Kontakti
    • Zaposlenje u Datalabu
    • Preporučite PANTHEON

    ZAJEDNICA

    • Korisničke stranice
    • Blog
    • Online seminari
    • Priručnici i vodiči
    Politika privatnosti | Oblikovanje i razvoj:
    Scroll to top