Rad od kuće – 5 top savjeta kako uspostaviti novu digitalnu radnu kulturu

2 jun 2020

Čini se da se život vraća u normalne tokove. Da li je to istina?

Poslovni modeli, načini poslovanja i naša budućnost se mijenjaju. Prelazak na bespapirno poslovanje i digitalizacija su tako postali nužni za uspješnu budućnost preduzeća. To je postalo najviše očigledno u vrijeme krize.

U vrijeme „prisilne izolacije“ se kao ključno pokazalo da preduzeće mora imati jasno razvijenu organizacijsku strukturu, da su poslovni procesi definirani i prilagođeni za digitalni svijet te da zaposleni imaju sve potrebne pristupe do najbitnijih podataka i dokumenata, koje trebaju pri radu. Stoga, i dalje se suočavamo sa pitanjem: »Da li je naš način obavljanja poslova optimalan za vremena u kojima živimo? Da li bi rad od kuće mogao biti nova realnost, ako ne za većinu, bar za dio stanovništva?«

Sa optimizmom pratimo digitalni napredak! Sada, kada se situacija smiruje, možemo razmotriti najbolje alate i postaviti prave smjernice na kojima bi se temeljila nova, digitalna kultura rada.

Pogledajte top 5 savjeta o tome kako stvoriti i usvojiti novu digitalnu radnu kulturu koja vam može omogućiti:

  • veću produktivnost,
  • više inovacija,
  • i niže troškove poslovanja.

Ne propustite poduzetničke vijesti i savjete

Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.

X