Učinkovito računovodstvo uz PANTHEON Workflow
U računovodstvu se često borimo sa stalnim provjerama da nešto nismo zaboravili u određenom procesu. Na primjer, prilikom provjere obračuna PDV-a moramo ručno provjeriti vrijednosti u glavnoj knjizi, zatim moramo provjeriti neknjižene račune, utvrdivši koliko ih je knjiženih i slično. Posebno je teško s procesima koje ne radimo često ili koji su naizgled jednostavni, ali koji s druge strane oduzimaju puno vremena, a koje bismo mogli provesti za druge zadatke.
Gdje nam Workflow može pomoći?
- Optimizira procese koje ne sprovodimo često.
- Pomaže kod procesa sačinjenih od većeg broja koraka, koje moramo izvesti po određenom redoslijedu, a ne smijemo propustiti niti jedan.
- Lakši i brži pristup do podataka.
- Omogućava nam da budemo efikasniji.
- Eliminiše nepotrebne korake.
- Minimizira mogućnost greške.
- Kontrola nad ključnim procesima u preduzeću.
- Digitalizacija poslovanja.
PANTHEON Workflow vam omogućava prije svega bolji nadzor nad procesima u preduzeću ili računovodstvenom servisu/odjelu, te niže troškove učenja poslovnih procesa i upotrebe PANTHEON-a od strane zaposlenih. Omogućen vam je jednostavniji i brži pristup do podataka a što je najvažnije maksimalno koristite svoje vrijeme te vam je na taj način poboljšana produktivnost. Imate mogućnost za bespapirno potvrđivanje dokumenata i automatsku dodjelu zadataka do odgovornih osoba.
Prijavite se i pogledajte praktične primjere korištenja PANTHEON Workflow-a.