BESPLATNI ONLINE SEMINAR

PANTHEON eServisi za uspješan digitalni start 2023

15
Decembar
2022

Poslovanje svake kompanije se odvija na temelju komunikacije zaposlenih i razmjene određene dokumentacije, koja se izrađuje, obrađuje, prenosi i pohranjuje. U Datalabu smo razvili PANTHEON eServise koji omogućavaju znatno efikasnije i sigurnije poslovanje te omogućavaju kompanijama brži pristup i razmjenu podataka za donošenje pravih odluka.

Neke od prednosti ePoslovanja

  • jednostavnije i brže poslovanje,
  • veća poslovna efikasnost,
  • lakša kontrola i manje grešaka,
  • sve na jednom mjestu,
  • pristup podacima bilo gdje i bilo kada,
  • automatizacija poslovnih procesa,
  • smanjen ručni unos,
  • digitalni arhiv,
  • smanjenje troškova: manja potrošnja papira i štampe, poštanskih usluga, ručnog rada (poboljšanje procesa i manja mogućnost greške prilikom unosa),
  • automatska dostava (slanje na više adresa, u bilo kojem formatu i na različitim medijima).

Budite spremni za uspješan digitalni start 2023

Prijavite se na online prezentaciju PANTHEON eServisa, gdje ćete naučiti kako je lako poslovati elektronski. Na praktičnim primjerima ćemo pokazati kako PANTHEON digitalni alati mogu olakšati i ubrzati svakodnevni rad svakog zaposlenog. Pokazaćemo vam:

  • PANTHEON DMS (Document Management System): Rješenje kako za upravljanje dokumentima i dijeljenje, tako i za podršku internim procesima. Svrha korištenja DMS-a je lakše i brže donošenje odluka i veća operativna efikasnost organizacije. PANTHEON DMS je odlično rješenje koje raste zajedno sa kompanijom i omogućava fazne pristupe implementaciji bespapirnih procesa.
  • PANTHEON eKnjiženje: Korištenjem eKnjiženja izbjegavate prekucavanje i jednostavno fotografišete dokument, dok eKnjiženje uz pomoć OCR tehnologije prepoznaje sadržaj na dokumentima i pretvara ga u elektronski oblik. Skeniranje dokumenata praćeno je procesom klasifikacije dokumenata i njihovim označavanjem odgovarajućim metapodacima. Rješenje eKnjiženje klasifikuje dokumenta. Dokumenti opremljeni klasifikacijama i drugim metapodacima mogu se kasnije lako pronaći u arhivi.
  • PANTHEON Workflow: Automatizacija poslovnih procesa. PANTHEON Workflow omogućava bespapirno potvrđivanje dokumenata. Uz ovo rješenje možete dizajnirati i automatizirati skoro svaki proces koji je specifičan za vaše poslovanje.
  • PANTHEON Sigurnosna kopija (Backup): Omogućava vam da sačuvate PANTHEON baze podataka na udaljenoj sigurnoj lokaciji u oblaku i poslujete bez brige.
  • Online poslovni program PANTHEON Web Light: Jednostavan način za izdavanje i prijem računa, ePoslovanje, skladišno poslovanje, putne naloge, evidenciju radnog vremena i pregled poslovanja.
X