BESPLATNI ONLINE SEMINAR

PANTHEON DMS za uspješan digitalni start 2024

18
Januar
2024

PANTHEON Document Management System (DMS) – vaš digitalni saveznik za organizaciju, upravljanje, pohranu i praćenje dokumenata unutar kompanije. DMS je ključan je u procesu digitalne transformacije, zamjenjujući tradicionalne papirnate procese ePoslovanjem.

Na nadolazećem webinaru, pokazat ćemo nekoliko ključnih funkcionalnosti PANTHEON DMS-a koje su neizostavne za svaku kompaniju:

Digitalna arhiva:

PANTHEON DMS prvenstveno omogućava elektronsko pohranjivanje dokumenata, zamjenjujući potrebu za fizičkim prostorom za papirnate kopije. Umjesto fizičkog prostora za papirnate dokumente, DMS čuva digitalne kopije na sigurnom serveru u datacentru BH Telecoma.

Organizacija i kategorizacija:

Kroz kategorizaciju, korisnici mogu strukturirati dokumente putem unaprijed pripremljenih klasifikacijskih planova. Na webinaru ćemo detaljno prezentirati ovaj plan koji olakšava brzo pronalaženje i pristup dokumentima u kritičnim trenucima.

Pretraživanje i pristup informacijama:

Snažne funkcije pretraživanja omogućavaju brz pristup informacijama. DMS podržava pretraživanje po ključnim riječima, metapodacima, datumima i drugim parametrima. Također, čuva chatlogove, omogućujući uvid u povijest konverzacija vezanih uz određene dokumente.

Napredne funkcionalnosti PANTHEON DMS-a:

PANTHEON eProcesi unutar DMS-a omogućuju još veću digitalnu fluidnost dokumenata kroz preduzeće. Na webinaru ćemo detaljno istražiti kako se ovi procesi primjenjuju i prilagođavaju, omogućujući veću automatizaciju radnih procesa, povećavajući učinkovitost i minimizirajući ljudske greške.

Kao alat za digitalizaciju, PANTHEON DMS značajno povećava efikasnost, smanjuje troškove pohrane dokumenata, poboljšava pristupačnost informacija te unapređuje suradnju i sigurnost unutar organizacije.

X