BESPLATNI ONLINE SEMINAR

Digitalizacija računovodstva uz PANTHEON DMS

13
April
2023

Digitalizacija računovodstva uz PANTHEON DMS (Document management system) predstavlja proces prelaska iz tradicionalnog papirnatog oblika upravljanja dokumentacijom na digitalni oblik.

PANTHEON DMS omogućava digitalnu organizaciju i upravljanje dokumentacijom unutar kompanije, a obuhvata skeniranje, spremanje, organizaciju, pretraživanje i distribuciju elektronski pohranjenih dokumenata.

Digitalizacija računovodstva uz PANTHEON DMS omogućava uštedu vremena i novca, povećava učinkovitost poslovanja te smanjuje mogućnost grešaka. Svi računi, ugovori, računovodstveni izvještaji, uplatnice i druge vrste dokumenata mogu biti skenirani i spremljeni u digitalnom obliku, a zatim organizirani u digitalne mape ili kategorije. Za te potrebe razradili smo detaljni klasifikacijski plan kojeg ćemo vam praktično pokazati na webinaru. Također, digitalni dokumenti se mogu jednostavno pretraživati po ključnim riječima, datumima ili drugim kriterijima.

DMS omogućava sigurnost i zaštitu dokumenata, jer su oni pohranjeni u datacentru BH Telecom-a i mogu se jednostavno arhivirati i backup-irati.

Na webinaru ćemo pokazati i eKnjiženje koje radi na bazi OCR (Optical character recognition) tehnologije.  Proces podrazumijeva upotrebu OCR tehnologije za skeniranje i čitanje informacija sa računa. Izvučene informacije se zatim automatski unose u PANTHEON na datu vrstu dokumenta, čime se smanjuje potreba za ručnim unosom podataka. Ovo može značajno ubrzati proces knjiženja i smanjiti mogućnost grešaka prilikom unosa podataka.

X