BESPLATNI ONLINE SEMINAR

Sve što vam treba za vođenje trgovine – u jednom poslovnom programu

28
August
2025
10:00
Online (Microsoft Teams)

Vođenje trgovine danas zahtijeva više od dobre ponude i pristupačnih cijena. Potrebno je imati brz, precizan i pouzdan sistem koji prati svaki korak vašeg poslovanja. Upravo zato je digitalizacija ključ uspjeha u savremenom poslovanju.

Na našem webinaru pokazat ćemo vam kako PANTHEON ERP može postati vaš najvažniji saveznik u upravljanju trgovinom – kroz praktične primjere i rad u programu.

Šta ćete naučiti?

  • Kako efikasno pratiti stanje i kretanje zaliha, bez gubljenja vremena i novca

  • Način povezivanja blagajne i skladišta koji štedi vaše resurse i eliminiše greške

  • Jednostavno kreiranje računa i automatsko generisanje poreskih izvještaja

  • Kako digitalizacija i automatizacija ubrzavaju poslovne procese i donose profit

  • Praktični savjeti za donošenje brzih, ali informiranih odluka koje vode do rasta poslovanja

Za koga je webinar?

  • Za vlasnike i menadžere malih trgovina koji žele unaprijediti poslovanje

  • Za sve koji žele uvesti moderan sistem upravljanja bez komplikacija i velikih troškova

  • Za one koji žele razumjeti kako tehnologija može pojednostaviti svakodnevne zadatke

Zašto se prijaviti?

Jer će vam ovaj webinar pokazati kako da:

  • Digitalizujete cijelo poslovanje – od blagajne do skladišta i finansija

  • Imate potpuni pregled nad podacima u realnom vremenu, bilo gdje i bilo kada

  • Uštedite vrijeme i novac automatizacijom rutinskih procesa

  • Brzo reagujete na promjene i prilike na tržištu

X