Prelazak PANTHEON Hostinga na Datalab servere
Vaš PANTHEON će i dalje raditi nesmetano, samo će uslugu hostinga ubuduće naplaćivati Datalab.
Sve PANTHEON usluge će biti obračunate na jednom računu.
Podrška i komunikacija odvijaju se direktno s Datalabom.
Vaš PANTHEON će i dalje raditi nesmetano kao i do sada.
Hoće li PANTHEON nastaviti raditi nesmetano, bez promjena ili dodatnih podešavanja?
Da. PANTHEON će raditi isto kao i do sada (osim u slučaju ako koristite Konektor licencu), bez ikakvih promjena u korisničkom iskustvu ili ponovnog podešavanja.
Gdje će ubuduće biti pohranjeni moji podaci?
Vaši podaci će biti pohranjeni u data centrima u Bosni i Hercegovini, koji posjeduju TIER 3 certifikat te certifikate ISO 27001 i ISO 9001.
Ko može pristupiti mojim podacima?
Pristup podacima moguć je samo uz pismenu saglasnost naručioca, a u suprotnom se strogo poštuje povjerljivost informacija i poslovnih tajni.
Kako otkazati ugovor s BH Telecomom?
Za otkazivanje ugovora pošaljite nam na elektronsku adresu prodaja@datalab.ba zvaničan dopis s pečatom i potpisom.
Kada ću dobiti novi ugovor od strane Datalaba?
Ugovore šaljemo postepeno, tako da ga možete očekivati u narednim danima. Bez brige, sigurno ćete ga dobiti na vrijeme.
Primio/-la sam e-poštu s linkom za potpis novog ugovora – koji su naredni koraci?
Nakon što primite poruku s linkom na novi ugovor, pažljivo provjerite da li su podaci o preduzeću, potpisniku ugovora i predmetu ugovora ispravni. Zatim neka zakonski zastupnik preduzeća, putem aplikacije BetrSign, potpiše novi ugovor s Datalab BH d.o.o.
Potpisao/la sam dokumente. Gdje mogu pronaći svoj potpisani primjerak ugovora?
Do potpisanog ugovora možete pristupiti putem linka u elektronskoj poruci koju ste primili za potpisivanje ugovora. Ugovor također možete preuzeti i sačuvati u arhivu ili eDokumentaciji.
Šta se dešava ako ne potpišem novi ugovor?
U slučaju da ne potpišete novi ugovor, nakon isteka prelaznog perioda prestat će važiti i ugovor s BH Telecomom. Time ćete izgubiti pristup programu PANTHEON. (U slučaju da vam program nije potreban, ali želite arhivu vaše baze, pošaljite zahtjev za preuzimanje baze na pomoc@datalab.ba. Baza se, u skladu s ugovorom, briše dva mjeseca nakon isteka istog).
Kako podnijeti zahtjev za prenos baze?
Zahtjev za preuzimanje baze podnosite putem elektronske pošte na adresu pomoc@datalab.ba.
Kakav je postupak prelaska ako koristim Konektor licencu?
U slučaju da koristite Konektor licencu, kojom povezujete PANTHEON s vanjskim rješenjima, biće potrebno postaviti novu IP-adresu servera.
Trebam više informacija. Kome se mogu obratiti?
Za dodatna pitanja dostupni smo na telefonskom broju 033 652 101 svakog radnog dana između 9:00 i 17:00 ili putem email adrese prodaja@datalab.ba.
Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.
Upišite svoju e-mail adresu i redovito primajte korisne poduzetničke savjete iz naše baze znanja.
Osobne podatke koje nam ustupate putem gornjeg obrasca obrađujemo na temelju našeg zakonskog interesa pružanja učinkovite poslovne komunikacije. Ustupanje vaših osobnih podataka je dobrovoljno. U slučaju da nam ne ustupite svoje osobne podatke, nećemo vam moći dati odgovor na vaš upit. Više o tome kako (pažljivo) štitimo vaše osobne podatke možete pročitati u našoj Politici zaštite osobnih podataka.