Učinkovito računovodstvo uz PANTHEON Workflow

22 maj 2020

U računovodstvu se često borimo sa stalnim provjerama da nešto nismo zaboravili u određenom procesu. Na primjer, prilikom provjere obračuna PDV-a moramo ručno provjeriti vrijednosti u glavnoj knjizi, zatim moramo provjeriti neknjižene račune, utvrdivši koliko ih je knjiženih i slično. Posebno je teško s procesima koje ne radimo često ili koji su naizgled jednostavni, ali koji s druge strane oduzimaju puno vremena, a koje bismo  mogli provesti za druge zadatke.

Gdje nam Workflow može pomoći?

  • Optimizira procese koje ne sprovodimo često.
  • Pomaže kod procesa sačinjenih od većeg broja koraka, koje moramo izvesti po određenom redoslijedu, a ne smijemo propustiti niti jedan.
  • Lakši i brži pristup do podataka.
  • Omogućava nam da budemo efikasniji. 
  • Eliminiše nepotrebne korake.
  • Minimizira mogućnost greške.
  • Kontrola nad ključnim procesima u preduzeću.
  • Digitalizacija poslovanja.

PANTHEON Workflow vam omogućava prije svega bolji nadzor nad procesima u preduzeću ili računovodstvenom servisu/odjelu, te niže troškove učenja poslovnih procesa i upotrebe PANTHEON-a od strane zaposlenih. Omogućen vam je jednostavniji i brži pristup do podataka a što je najvažnije maksimalno koristite svoje vrijeme te vam je na taj način poboljšana produktivnost. Imate mogućnost za bespapirno potvrđivanje dokumenata i automatsku dodjelu zadataka do odgovornih osoba.

Prijavite se i pogledajte praktične primjere korištenja PANTHEON Workflow-a.

Kreiranje sigurnosne kopije PANTHEON baze podataka na Cloud-u

11 maj 2020

Pored brige o zdravlju čovjeka i zaštite od virusa, potrebno je na vrijeme zaštiti i poslovne podatke. Kvarovi na serveru, tehničke i ljudske greške, gubitak arhive, hakerski napadi, grom i požar, poplave, krađe podataka mogu ozbiljno ugroziti vaše poslovanje. 

Kasno je kada se nezgoda desi. 
Proaktivnost pri zaštiti podataka i adekvatna pripravnost u slučaju nezgode je ne samo preporučljiva, nego nužna.  Preporučujemo uslugu PANTHEON Sigurnosna kopija (Backup). 

U kratkom webinaru pogledajte na praktičnom primjeru korak po korak kako jednostavno postaviti kreiranje sigurnosne kopije na Cloud-u:

  • Preduslovi za izvršenje automatskog backupa na Cloud
  • Postavke automatske izrade sigurnosne kopije na Cloud preko Task Scheduler / kroz modul automatskog pokretanja zadataka u PANTHEON-u
  • Parametri pokretanja
  • Postavke eBackup za više baza
  • Kreiranje sigurnosne kopije.
  • Vraćanje podataka.

 

Uslugu Backup naručite do 31.8.2020 BESPLATNO. Kontaktirajte nas na godigital@datalab.ba. 

Zanimaju vas dodatni BESPLATNI alati za digitalizaciju poslovanja? Pogledajte detaljnu ponudu OVDJE. 

Nova realnost mijenja način poslovanja. Kako prilagoditi poslovne procese?

16 apr 2020

Kako radi vaš poslovni program? Da li preduzeće neometano posluje i kada zaposleni nisu na radnom mjestu? Kako se pohranjuju vaši podaci i koliko su sigurni? Koliko vas svaki mjesec košta održavanje već zastarjele opreme? Kako pristupate poslovnoj dokumentaciji? Da li su vaši ustaljeni poslovni procesi automatizirani? Jeste li spremni za digitalno poslovanje? Da li ste prilagodili vaš način poslovanja? 

Naš cilj je da bezbrižno poslujete u svakoj situaciji. Cloud tehnologija nam pomaže. U saradnji sa kompanijom Špica ćemo vam na besplatnom webinaru odgovoriti na sva pitanja i predstaviti koja rješenja u cloud-u i digitalni alati vam mogu pomoći da se prilagodite i uspješno odgovorite na nove izazove koji su pred nama.

Ukoliko vam termin ne odgovara, ne brinite, svim prijavljenim ćemo poslati video snimak.

Pouzdano digitalno skladištenje dokumentacije te sigurnosno kopiranje baze

13 apr 2020

U računovodstvu i preduzeću svakodnevno kruži puno dokumentacije, a za koju morate imati različita arhivska mjesta. Sve češća je situacija da pristup poslovnim dokumentima nužno trebamo i van kancelarije, više zaposlenih i u isto vrijeme.

Također, podatkovne baze zbog razne dokumentacije stalno rastu. Za njih moramo kreirati sigurnosne kopije, koje se nalaze obično na lokalnim serverima. Radi sve češćih nezgoda i raznih virusa ste tako u stalnom riziku gubitka podataka.

eDokumentacija i Sigurnosna kopija/Backup su zato prava rješenja. eDokumentacija je skladište cijele dokumentacije koja se upotrebljava u preduzeću. U eDokumentaciju možete pohraniti SVE dokumente koje ste do sada čuvali u fasciklama ili su kružila po preduzeću. PANTHEON baze podataka možete pohraniti na sigurno mjesto i poslovati bez brige. Možete automatizirati sigurnosno kopiranje najvažnijih podataka preduzeća.

Prijavite se i pogledajte video.

Zanimaju vas BESPLATNI alati za digitalizaciju poslovanja? Pogledajte detaljnu ponudu OVDJE. 

Uštedite vrijeme – koristite WorkFlow za zatvaranje otvorenih stavki

9 apr 2020

Da li ponekad i vi, kada imate mnogo posla, razgovarate sami sa sobom?

»Hmm… taj račun nemam još proknjižen. Prvo ga moram knjižiti, onda ću ga zatvoriti. Pa to zatvaranje … Opet ću potrošiti mnogo vremena, jer moram provjeriti jedan po jedan, da li je sve zatvoreno ili ne. Kada još da pišem opomene? Svaki dan isto, a vremena nikad dovoljno!«

Da li vam je ta situacija poznata? Rado biste je izbjegli?

Pridružite se Melisi Ališa na BESPLATNOM online seminaru, gdje ćemo pogledati kako:

  • izgleda proces zatvaranja otvorenih stavki samo za otvorene dokumente iz određenog ispisa,
  • kako s WorkFlow-om knjižiti samo neknjižene dokumente iz određenog ispisa,
  • kako jednostavno ispisati opomene samo uz određeni ispis.

Vrlo jednostavno s PANTHEON WorkFlow-om.

Zanimaju vas dodatni i uz to još BESPLATNI alati za digitalizaciju poslovanja? Pogledajte detaljno OVDJE. 

Ukoliko vam termin ne odgovara, ne brinite, svim prijavljenim ćemo poslati video snimak.

 

 

Digitalizacija preuzimanja i prepoznavanja dokumenata te njihova elektronska obrada i izdavanje

23 mar 2020

Klijenti računovodstvenih servisa ili zaposlenici preduzeća često prikupljaju dokumentaciju i fizički je nose u računovodstvo. Neki klijenti ili zaposlenici skeniraju pojedinačne dokumente i skupljaju skenirane dokumente na USB stick-u, šalju e-mail-om u računovodstvo. Računovodstvo dokumentaciju preuzima i ručno unosi ili putem vanjske aplikacije ubacuje podatke u PANTHEON. Računovodstvo može izraditi dokument za klijenta, poslati ga u dokumentaciju i ručno poklikati 150 kvačica za razmjenu.

Digitalizacijom prijema i obrade dokumenata klijenti računovodstvenog servisa mogu slikati račun i poslati ga računovodstvenom servisu. S druge strane, klijent može kompletnu dokumentaciju poslati računovodstvu putem masovnog skeniranja. Računovodstvo prima dokumente iz različitih izvora i oni se već nalaze u PANTHEON-u i tu se jednostavno obrađuju.

Računovodstvo s digitalizacijom izdavanja također pojednostavljuje izdavanje dokumenata. Također, može izdavati dokumente putem dokumentacijskog sistema. Time se zadržava revizijski trag te se rješava evidencija o tome jesmo li ili nismo poslali određeni dokument i rješava se problem onoga što smo poslali. Nema više potrebe za arhiviranjem u registratorima jer u pozadini imamo pohranu.

Pogledajte snimak predavanja kako biste saznali više o digitalnom preuzimanju, obradi te izdavanju računovodstvene dokumentacije.

Optimizacija poslovanja računovodstvenog odjela/servisa uz usluge ePoslovanja Datalaba i BH Telecoma

24 feb 2020

Tokom 20 minutnog predavanja upoznajte:

  • Prednosti novih verzija programa PANTHEON u poslovnim procesima
  • ePoslovanje
    • PANTHEON Workflow
    • eDokumentacija
    • eKnjiženje
    • Sigurnosna kopija
  • Kako naručiti usluge ePoslovanja i koji su preduslovi?
  • Uloga BH Telecoma i sigurnost podataka

Zašto je redovna nadogradnja PANTHEON-a ključna za digitalizaciju Vašeg poslovanja?

19 nov 2019

Na webinaru ćemo Vam predstaviti:

  • Prednosti novih verzija programa PANTHEON u poslovnim procesima
  • Automatizaciju poslovnih procesa i sisteme za upravljanje bazama podataka i dokumentacijom (eServisi)
    • Cloud rješenje
      • Koje su prednosti prenosa PANTHEON licenci u Cloud?
    • Sigurnosne kopije – Backup
      • Kako se brinemo o podacima i zašto su važne sigurnosne kopije?
      • Koje su mogućnosti arhiviranja podataka?
    • eDokumentaciju
      • Šta omogućava eDokumentacija i njene prednosti?
    • eKnjiženje
      • Kako funkcionira i koje su glavne prednosti eKnjiženja?
  • Koji su preduslovi za korištenje eServisa?
    • Testni periodi
    • Kako naručiti eServise?