Pantheon Accounting

Stabilnost, pouzdanost i zakonska usklađenost

Trebat će vam manje vremena za unos podataka, imat ćete bolju iskorištenost rada i pravit ćete manje grešaka pri unosu podataka. Sve zakonske promjene i standardi se u programu automatski osvježavaju preko interneta, zbog čega će vaš servis uvijek poslovati u skladu s propisima. Računovodstveni program PANTHEON omogućava također razvoj poslovnog savjetovanja i finansijskih analiza te s time povezanih usluga.

Računovodstvo u preduzećima

Računovodstvo u preduzećima

S PANTHEON-om možete pokriti sve poslovne procese u preduzeću: nabavu, prodaju, proizvodnju, servis i procese podrške: kadrove, finansije, računovodstvo, planiranje, kontroling. S vama je od samog početaka kada vam je potreban samo za izdavanje računa, do većeg preduzeća s više podružnica i međunarodnim poslovanjem. Rast će s vama i prilagođavati se vašim potrebama te djelovati u vezi s drugim programima kao kamen temeljac vašeg informacionog sistema, zato vam je na raspolaganju u više verzija u odnosu na funkcije koje nudi. Pored mnogih informacionih funkcija nudimo brojne alate za lakši rad računovođa 

Osnovne funkcionalnosti

Računovodski servisi

Računovodstveni servisi

PANTHEON računovodstvenim servisima pruža učinkovit, stabilan, siguran i snažan računovodstveni program, jednostavan za upotrebu. S poslovnom analitikom računovođa može svojim strankama ponuditi poslovno savjetovanje, ima mogućnost ekspresnog izdavanja poslovnih izvještaja koje iz PANTHEON-a izvozi u PDF, MS Excel ili e-poštu. S hostingom ga možete koristiti bez ulaganja u infrastrukturu i održavanje.  Popis računovodstvenih servisa

Osnovne funkcionalnosti
PANTHEON certificirani računovođa

PANTHEON certificirani računovođa

PANTHEON certificirani računovođa je uspješno okončao sveobuhvatni obrazovni program i potvrdio svoje znanje polaganjem testova iz oblasti Računovodstvo, PDV i Plate.
  • S PANTHEON-om imamo odličan pregled nad poslovanjemsa svojim dobavljačima i kupcima (partnerima). Već samim pogledom na partnera brzo vidimo koje dokumente smo mijenjali, koliko prometa smo ostvarili s njim, koliko mu dugujemo, odnosno koliko on nama duguje.
  • Unaprijed postavljeno knjiženje nam omogućavada ne moramo razmišljati o knjiženju računa, a istovremeno izbjegavamo nepravilnosti kod knjiženja.
  • Automatski zadacise brinu da su poslovni događaji uredno knjiženi.
  • Platni prometpruža podršku gotovinskom i bezgotovinskom poslovanju, pripremi kompenzacija, prijeboja, izvoza datoteka s platnim nalozima koje uvozimo u izabranu banku i uvoz bankovnih ispisa te njihovo automatsko knjiženje, koje štedi vrijeme.
  • Velik broj pregleda potraživanjaod kupaca i obaveza do dobavljača (otvorene stavke, dospjele stavke, najveći kupci i dobavljači po prometu …).
  • Funkcionalnosti (zatezne) kamate, opomene i potraživanjanam pomažu pri naplati potraživanja od  kupaca koji nisu pravovremeno ili uopće poravnali svoje obveze.
U napredne verzije PANTHEON-a ugrađena je e-poslovna politika koja omogućava pregled poslovanja na svim nivoima preduzeća. Tako računovođa uvijek ima uvid nad poslovanjem svog preduzeća, ključne informacije nije više potrebno tražiti na više mjesta. Informacije i analize je moguće klikom izvoziti u e-poštu ili MS_Excel tablicu. Podatke je moguće prikazati u jednostavnom obliku ili u specifičnom obliku.   Važni podaci analiza za računovođe i direktore:

  • Pregled obavljenog rada po projektima
  • Koliko novca je na računu otvorenih ili zatvorenih stavki
  • Potraživanja i obveze
  • Mjesečni rezultati rada
BA_Bilans_stanja
  • Pregled obavljenog rada na više baza, obračun rada u servisu i prijenos podataka u periodično fakturisanje
  • Kontrolni ispisi glavne knjige za više baza na jednom mjestu
  • Kontrolni ispis se dnevno šalju na e-mail adrese
  • Mogućnost otvaranja dokumenata i ispisa u drugim bazama preko prečaca
  • Mogućnost automatskog knjiženja izdanih, primljenih ili POS računa »preko noći«
  • Podešavanje vlastitih prečaca do funkcionalnosti u programu
  • Autorizacijama korisnicima ograničimo pristup ili uvid u pojedine dijelove programa.
  • Korisnik može izvoziti podatke, šifrante, knjiženja i izvještaje u PDF ili Excel, gdje ih proizvoljno oblikuje i koristi
  • Jednostavno dvoklikom na pojedinu vrijednost bruto-bilansa dobijemo pozicije iz kojih je ta vrijednost sastavljena ili otvorimo račun klikom na dokument.
  • Korisnik ima pored brojnih već pripremljenih standardnih izvještaja mogućnost izrade vlastitih izvještaja.
  • Po vlastitim potrebama izrađujemo predložke za automatsko knjiženje (ponavljajuće) knjiženje poslovnih događaja.
Poslovno-informacioni sistem je živ organizam, koji se mora mijenjati i prilagođavati. Sama izmjena zakonodavstva zahtijeva neprestano obnavljanje programske opreme. Svaka izmjena i poboljšanje doprinose razvoju programa i čine ga boljim, stabilnijim i bržim. Radi svega navedenog je potrebno program osvježavati s novim verzijama. Osvježavanje PANTHEON-a se vrši preko interneta, osvježava se najmanje jednom u tri mjeseca, gdje su na raspolaganju nove verzije programske oprema s popravkama, izmjenama i poboljšanjima. Kada su u pitanju bitne izmjene zakonodavstva (npr. izmjena u obračunavanju PDV, uvođenje fiskalizacije) program se osposobljava na isti dana, kada se i zakon promjeni.Kako bi osvježavanje za korisnika bilo što manje radno intenzivan zadatak, je cijeli postupak osvježavanja automatiziran i se odvija preko interneta. Tajnost i sigurnost podataka korisnikovih poslovnih podataka je pri osvježavanju zagarantovana! Zaposleni sručnjaci u Datalab Razvoju brinu za poboljšanja u programu, kćerke preduzeća prate zakonodavstvo, u skladu sa izmjenama osvježavaju program, te ga prevode u lokalni jezik. Tako je program uvijek odgovarajuće ažuriran.
U napredne verzije PANTHEON-a ugrađena je funkcionalna poslovna analitika koja omogućava pregled poslovanja nad svim nivoima poduzeća. Tako vodstvo poduzeća ima uvijek pregled nad svojim poslovanjem, ključne informacije nije potrebno tražiti na više mjesta. Više o poslovnoj analitici

Kako početi s upotrebom Pantheon Accounting-a?

Kontaktirajte nas

Nazovite naše savjetnike na broj (033) 652 101 pošaljite upit na prodaja@datalab.ba.

Isprobajte program

Ispunite obrazac i tako započnite upotrebu DEMO verzije.

Prijavite se na edukaciju

Provjerite popis predavanja koje za početnike, ali i napredne korisnike priprema Datalab Akademija.

Cjenovnik programske opreme PANTHEON Accounting

PANTHEON ME

1.208,79 €/+ PDV
  • Blagajničko poslovanje
  • Izdavanje i prijem dokumenata
  • Zaliha i skladišta
  • Putni nalozi
  • Kadrovska evidencija
  • Poslovanje s inozemstvom
  • Vlastito računovodstvo
  • Obračuni plaća
  • Poslovna analitika
  • Osnovna proizvodnja
  • Osnovna sredstva
  • Servis
  • Poslovna inteligencija – predefinirne nadzorne ploče
  • Poslovna inteligencija – nadzorne ploče po mjeri
  • Poslovna inteligencija – analize, izvještaji, planiranje
Upit

Najam PANTHEON-a (Hosting)

Svi podaci koje unosite u program PANTHEON (npr. fakture, zalihe, računovodstvo, plaće, itd.) su pohranjeni u bazu podataka koja se obično nalazi na posebnom računaru – serveru. Server je uvijek aktivan, tako da su podaci uvijek dostupni, pored toga odgovarajući sigurnosni uvjeti na serveru sprečavaju gubitak podataka, prije svega izrada sigurnosne kopije te fizička i programska zaštita. PANTHEON Hosting plaćate u sklopu mjesečnog paušala i to uključuje upotrebu programa, zakonska ažuriranja, arhiviranje podataka i najam servera.


Kupovina PANTHEON-a

Ako se odlučite za kupovinu programa je isti namješten na vašem računaru/serveru, u tom slučaju sami se brinete za redovne nadogradnje programa na nove verzije i za arhiviranje podatkaka. Iznos kupovine podmirujete jednokratnim iznosom, program prelazi u vaše vlasništvo, jednom godišnje se obračunava paušal za osvježavanje programa.


Fiskalizacija

PANTHEON je integrisan sa fiskalnim uređajima većine fiskalnih proizvođača.
Više o rješenjima

Uvođenjem Pantheona, ne samo da smo smanjili utrošeno vrijeme za unošenje poslovnih aktivnosti naših klijenata, nego smo i optimizirali naše poslovanje. Hamulić Senad

direktor, Ekonomika d.o.o.

Naša poslovna deviza “Nije dovoljna prosječnost, mi smo za IZVRSNOST”, upućuje nas da sarađujemo sa izvrsnim firmama među kojima je i Datalab.

Sabit Bašić

direktor, Respect d.o.o.

Sa Pantheon računovodstvenim programom: izvještaji za poslovodstvo su ažurni, tačni i precizni, mogućnost greške svedena je na minimum, unošenjem poslovne promjene na jedno mjesto, automatski se promjena rasknjižava za sve knjigovodstvene evidencije. Stojanka Leščešen

direktorica, Co-Leščešen

Prednost rada u PANTTHEON programu je jednostavna mogućnost uvoza podataka iz drugih računovodstvenih programa.  Edin Tahirović

direktor, Markat d.o.o.

Poslovni informacioni sistem Pantheon koristimo već deset godina. Pantheon nam je omogućio da utrostručimo broj klijenata sa istim brojem zaposlenih i manje posla. Panthenon posjeduje veliki broj funkcionalnosti koje zadovoljavaju trenutne zakonske obaveze i uvijek je u koraku sa svim zakonskim promjenama. Pantheon posjeduje i veliki broj različitih, prilagodljivih, izvještaja i za najzahtjevnije klijente. To sve nebi bilo moguće da nema izvanredne podrške od strane DATALAB BH tima. Goran Đikić

direktor, CD FIN d.o.o.

Nazovite (033) 652 101

Pozovite naše savjetnike i zajedno odaberite najbolje rješenje za optimizaciju poslovnih procesa u vašem preduzeću!
prodaja@datalab.ba